*LillaMeg* Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 PÅ torsdag fikk jeg en svak positiv test.. Idag som er IKM tok jeg en digital test, med morgenurin og testet negativt.. Så da er jeg ikke gravid, så hører ikke hjemme på 1.trimester mer.. ferden min her var kort.. Håper jeg kommer snart tilbake da.. Jeg tror jeg skal ta meg en liten bim pause... Men om noen skulle være interresert så har jeg en blogg: www.ensomjente.blogspot.com
gravid me nr 8 :-) Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 off..d var ikke kjekt å høre da...håper du kommer fort tilbake her da..men,så lenge du ikke har fått mensen enda så er d vel et håp fortsatt?
*LillaMeg* Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 Ja, jeg og. Er vel ett håp da og, men de cb testene er vel ganske så sikre? digital altså..
Trulta84 Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Ikke gi opp håpet så lenge du ikke har fått mensen. Jeg testet negativ 6 dager etter ikm med cd digital, men positiv 17 dager etter ikm!
klar for 3? Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Huf da, det var trist, emn som en skriver over her så har du jo enda ikke fått mensen så det er enda håp. Håper å se deg igjen her snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå