Gjest Skrevet 24. mai 2009 #1 Skrevet 24. mai 2009 Kan du hjelpe meg oxo tro ??? Lurer bare på om jeg kan slappe av med visshet om at snart gror spiren flott.... Så når blir jeg gravid, tror du ?? Og kjønn..??.. (ikke SÅ nøye!!) jeg: 160271 han: 280172 På forhånd takk !!!!!
Krin Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Hei snartbaby??! Jeg får opp graviditet på deg i Juni med ei lita jente=)))Skal dere flytte snart? Lykke til.... Klem fra Krin
Gjest Skrevet 25. mai 2009 #4 Skrevet 25. mai 2009 I LOVE YOU !!! )) Tusen, tusen takk !!!! Håper virkelig du har rett... Vi skal ikke flytte, men vi holder på å bygge betraktelig på huset vårt; garasje, større stue, 2 soverom... så vi skal "flytte" inn der senere.. Vil tro d må være d du har sett.. Så skal jeg sende deg ut på glattisen... (bare på gøy!!) Ser du et navn på den lille prinsessa vår ??
Krin Skrevet 29. mai 2009 #6 Skrevet 29. mai 2009 Jer er ikke så flink til å få inn navn men bokstaven O kommer opp.........stemmer det? Hvis det stemmer kan jeg se om jeg får inn noe mere=)))
Gjest Skrevet 31. mai 2009 #7 Skrevet 31. mai 2009 Næh... D er langt opp og frem, så kan jo komme til å ombestemme oss noen ganger... Har 3 kanskje-navn på lista nå; d 3. navnet har en O inne i seg.. ) Blir spennende, men navn er jo d minste problemet !! ))
Krin Skrevet 7. juni 2009 #9 Skrevet 7. juni 2009 nei.....jeg er nok ikke helt i form ennå desverre......men hva lurte du på? ang navnet så er det ikke lett å svare på det når dere ikk har bestemt dere, det er noe av det som gjør det vanskelig for oss klarsynte å se inn i framtiden for alle har det frie valget og det er ikke alltid like lett å forutse framtiden da=)))))kan prøve å se på navn når dere har bestemt dere=)))
Gjest Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 hehehe... nei, d er langt opp og frem, så ikke et helt seriøst spm, bare på gøy.. Kanskje du gav meg en ny idé, vettu... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå