Gå til innhold

Bodyer til gutt på 2 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De kjedebutikkene jeg har vært innom (HM, Kappahl, Refleks og Cubus) selger ikke body i større enn 86. Tror jeg må bestille på nettet. Noen som har tips til gode nettbutikker (Ellos, Linus og Lotta og Sparkjøp har elendig utvalg). Andre? Helst ikke kjempedyrt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lindex og cubus selger hvertfall i 92...

Skrevet

Å exit.. Tror jeg..

Skrevet

Merkelig, Cubus her sa de stoppet ved 86. Det kan hende man finne rpå Lindex, men elendig utvalg.

Skrevet

Okey, kanskje jeg tar feil av cubus. Men lindex har perioder med bra utvalg.

Skrevet

Ja Exit (NameIt) har opp til 98 tror jeg (eller større?) og de er rimelige :-)

Skrevet

Vi har ikke den kjeden her, desverre. Tror nok jeg må handle på nettet. Forslag?

Skrevet

Cubus selger bodyer i 100 cm. En egen serie som går i str. 60 - 70 - 80 - 90 og 100 cm. De er i hvitt, blått og rosa ensfarget.

Skrevet

Mente ANDRE forslag enn de jeg nevnte i hovedinnlegget, bl.a. Linus og Lotta. Der har de EN stk body i str 92.

Og er det virkelig ikke mulig å få tak i noe annet enn ensfarget?

Skrevet

Du trenger ikke bydy til en gutt på 2 år. Bare kle ham som en 2åring med trøye og bukse.

Når det blir kaldt ute har han dress på.

Skrevet

Det var ikke det som var spørsmålet, da... JEG foretrekker å kle mine barn i body lengre. Spørsmålet er hvor man får kjøpt slike?

Skrevet

Obs har faktisk noen ganske søte opp til str 98.

Name it har også (obs; små i størrelsen)

Her i Kristiansand selger de på Røff og tøff hvertfall

Lykke til ;o)

Skrevet

www.varmoggo.com har bodyer opp til str. 104

Skrevet

Hvor sær er du da??? Det er vel greit med body til de slutter med bleie... Så vet du at det ikke blir sprekk mellom truse og trøye, at barnet ikke blir kaldt på ryggen.. Men DET er kanskje ikke så nøye for deg anonym 10:02

Lykke til i "jakten" HI!

Skrevet

Takk for tipset, men ville du kledd din gutt på 2 år i noen av de tre bodyene de har i den str? www.varmoggo.com

Skrevet

Jeg bruker også body til min gutt på 2 år. Men nå mot sommeren så bruker jeg også avogtil boxer og trøye. Mest fordi det er ikke så lett å finne så store bodyer. Men nå er det ikke så falrlig om trøya sklir litt opp, pluss at vi jo snart begynner med shorts og t-shirt.

Men varmoggo.com har en del i 92. Også litt i 98 og 104. Men ikke så godt utvalg der.

Skrevet

Nå bruker min gutt str. 92. Å der var det jo en del. 92 er 2 år. Så regnet med at det var den str. du skulle ha.

Skrevet

Jeg bruker body på jenta mi også (2 år), har langermede i str 92 fra Cubus og Lindex, men bruker nesten bare kortermede (som trøye) og det har jeg kjøpt på Cubus, Røff & Tøff og Europris, alle steder har opp til str 98.

Sparkjøp har kortermede undertøysbodyer til str 100.

Nå til sommeren dropper jeg bodyen, da er det helt greit med litt luft på magen og ikke helt tettsittede klær, men kommer til å bruke body som undertøy så lenge hun bruker bleie.

Skrevet

Beklager, så på str 92-104. Joda, det var jo litt i 92, kan godt hende jeg bestiller derfra. Men skulle gjerne hatt noen kortermete også...

Skrevet

Jeg var forberedt på den: "Så vet du at det ikke blir sprekk mellom truse og trøye, at barnet ikke blir kaldt på ryggen.. Men DET er kanskje ikke så nøye for deg anonym 10:02"

En toåring tåler faktisk at det kan bli sprekk mellom truse og trøye om sommeren. Og som sagt: når det blir kaldt ute bruker de dress, altså ingen fare for kald på ryggen.

Anonym 10:02

Skrevet

Selvsagt TÅLER de å være mellombar, men det er utrolig praktisk med body så lenge de bruker bleier!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...