Gå til innhold

Noen fler som legger på seg LETT??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er helt utrolig, syns så mange andre sier de kan spise og spise og spise, mens jeg legger på meg bare jeg ser på maten. Har spist kjempesunt og gått opp 5 kg alt, 15 uker.

Dersom jeg skeier ut en fredagskveld med litt ekstra mat og litt godteri sitter det en halv kilo dagen etter som bare ikke blir borte.

Blir så frustrert!!! Hva skal jeg gjøre? Kan ikke legge på meg mye siden jeg sliter sånn med bekkenløsning. Jo tyngre jeg blir, jo vondere blir det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

frem til uke 19 hadde jeg nesten ikke lagt på meg noe....ca 1.8 kg men nå plutselig ramlet det 1.5 kg på i løpet av 4 dager(på tross av trening)....

litt små bekymra, som deg pga bekkenet, men også pga stor vektoppgang og litt proteiner i urin på forrige kontroll...

æsj vil ikke opp 20kg IGJEN:(

Skrevet

jeg var veldig tynn da jeg ble gravid (50 kg) og nå har jeg lagt på meg 9 kg!!!!!!!!!!!!!!!!!

Er bare 14+4 hjelpes!!!

La bare på meg 12 kg sist, hvordan skal dette gå??

Skrevet

Lucky1:

med første var jeg normalvektig og la på meg 20 kg mens søstra til ei veninne(som er overvektig i utagnspunktet) hadde gått ned i svangerskapet. Hun la på seg itl sammen 6kg eller noe...

Du som er ganske tynn kan jo gå utifra at du legger litt fortere på deg enn de som har mye ekstra(hilsen ei som desverre har litt ekstra fra forrige svangerskap og som eegentlig legger på seg mindre denne gangen)

Skrevet

legge oxo på mæ veldi veldi fort, å e heilt enig i at det e ikkje nokka gøy i det heile tatt.. men føle at æ ikkje kan gjøre så mye med det, får bare trene ekstra hardt og spise ingenting når man e ferdi amma og alt ;)

Skrevet

I utgangspunktet veide jeg 70kg og med første la jeg på meg 26kg, gikk ned til 76kg etterpå før jeg ble gravid pånytt. Gikk opp 24kg med andremann og gikk ned til 80kg før jeg pånytt ble gravid. Nå er jeg 26uker påvei og har lagt på meg 12kg, er spent på hvor jeg ender denne gang. Men hallo! Det gjør jo egentlig ingenting, kroppene våre er jo i unntakstilstand nå dette er ingen normalsituasjon. Men det normaliserer seg igjen etterpå og jeg vet at hadde jeg hatt litt mer tid mellom svangerskapene hadde jeg nådd normalen igjen. Dette blir sistemann for oss og dermed vet jeg også at det som kommer på nå vil gå av etterhvert. Om det tar 1-3 eller 5 år spiller da ingen rolle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...