Gå til innhold

hvor pålitelig er CB digital test plz les

Anbefalte innlegg

Skrevet

håper noen kan svare meg fikk en blødning på onsdag som varte 1 1/2 dag tenkte for moro skyld at jg skulle ta den siste testen i dag siden jg går å venter på svar ang EL og etter planen skal gå på pergo i sommer og utredning til høsten

og tok testen nå og der lyser gravid opp mot MEG!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror nok den er ganske så sikker :o)

Skrevet

Velkommen i klubben :) Du er visst gravid, du ;)

Skrevet

den testen der skal i hvert fall være pålitelig så du er jo gravid jo:) så kjekt for deg,da slipper du alt d styret du skulle :) d er jo kjempe bra da....wiiiii...blir så glad når noen som ønsker seg barn veeeeeldig sterkt får oppleve sånn :)

Skrevet

den er ganske sikker vil jeg si. det er denne jeg har brukt begge gangene jeg har værte gravid :D

kan være festeblødning du har hatt :)

gratulere du er nok gravid ja :D

Skrevet

Jeg brukte den da jeg testa og det var riktig på meg :)

Skrevet

er ganske så sikker når jeg sier : Gratulerer med spiren :-D

Blødnigen du hadde kan nok ha vært festeblødning.. Og Den testen skal j oikke gi utslag om en ikke er gravid ...

Skrevet

gratulerer:)

fikk beskjed fra legen om at den testen aldri viser positiv uten at den er det...men den kan vise falskt negativ om du testet for tidlig.

så du er nok gravid...og det var visst jeg og:p

Skrevet

den testen skal visst være en av de sikreste på markedet nå.

brukte den selv!

Gratulerer!

Skrevet

takker alle for gratulasjonene så da får jg bare kose mg med kvalmen som har vært her i et par dager da og stikkninger på høyre side( aner ik hva det er men men)

**lykkelig**

Skrevet

Den er veldig pålitelig vil jeg si, trenger ikke tolke om det er skyggestrek eller hva det evt er... Sier det som det er.

Jeg har blitt gravid 2 ganger, sjekka både med billigtester og en digital CB. Lyst mot meg begge gangene- og ja jeg var gravid...

Skrevet

var hos legen i dag der var den neg så skjønner ingene ting:( føler egentlig at hele verdne raste sammen hos legen idag (oxo var ik fast legen der engang) bare en sur irritert helsesekretær som mente at jg kastet bort tiden hennes siden testen der var negativ. fikk bare som svar at jg bare kunne dra for den var så negativ som den kunne blitt.. og her sitter jg da å må fortelle mammaen min samboern og mammaen hans at jg ik er gravid alikevel :( så akkurat nå kan hele CB bare gå å legge seg

Skrevet

Vet du hva, før du tar sorgene på forskudd - kjøp en ny test og ta hjemme! Veldig merkelig hvis CB digital viser feil, så jeg ville nok ha tatt en ny, hvis denne også viser positivt er det nok legekontoret som har usensitive tester...lykke til, og hold oss oppdatert!

Skrevet

dette høres jo helt merkelig ut spør du meg.... viser CB digital at du er gravid så er du gravid, da er det noe gale med testen hos legen. Gå å kjøp deg en ny ordentlig test du;)

lykke til:)

Skrevet

Jeg har opplevd en gang at CB viste gravid på ettermiddagen en dag,- men så negativ morgenen etter...Forklaringen fra legen var at jeg kan ha vært kjemisk gravid, men at ikke egget hadde festet seg. Tror dette er latterlig skjelden ,- altså med positiv test for så å vise negativ...

De testene de har hos legene er omtrent de samme vi har,så om det er litt tidlig i svangerskapet kan legene sine være feil... Kjøp ny test, prøv i morgen tidlig, ikke gi opp håpet pga en ufølsom helsesekretær som burde vært bryggesjauer istedet....Jeg skjønner ikke innstillingen til en del folk... Å bli gravid er for de fleste en lykke,- klart man føler det som et slag i ansiktet om man får en negativ test etter å ha fått en positiv... Og da skal den man møter i helsesektoren ha hjerterom for det.

De trenger ikke holde hånden vår, men skal ihvertfall ikke være hovne kjipe bleier....

Jeg mistet 3 ganger i fjor (ikke medberegnet den positive/negative testen) og var til en spesialist på ul i uke 9 denne gangen... Jeg søkte selvsagt litt håpefulle ord om at dette kunne gå bra, og gode råd,- men han sa,- "pfffft,- detter det ut så detter det ut! Ikke noe å gjøre fra eller til"... Hva pokker er det for en ting å si?

Nei, jeg krysser fingrene for at du er gravid lell,jeg...Og ikke minst for at du treffer noe hyggelig i ditt neste møte med helse-Noreg....

*Klappe på*

Og hold oss fruer og frøkner oppdatert om din neste test. Vi heier på deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...