Gå til innhold

Ang syndebukker....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lest innlegget til "sommerpiken" og forstår hennes frustrasjon veldig godt! Men det jeg reagerer mest på er at mange mener at de forstår mor fordi hun skulle jo ha "barnefri"!!! med kjæresten sin!

Jeg misliker ordet barnefri VELDIG!!! Jeg har også barn som drar til faren sin annenhver helg, men kaller det aldri barnefri helg! Skal faren til barna mine bort samarbeider vi om å bytte helg uten noe som helst av problemer. Og jeg synes ikke det er hans samboer sin plikt til å stille opp hvis barnefar skal bort eller jobbe!

Jeg sender ikke barna mine bort annenhver helg fordi jeg skal ha fri, men fordi de skal ha kvalitetstid med sin FAR....ikke fars samboer!

Jeg hadde skjønt moren hvis hun hadde planlagt en tur eller noe sånt...hadde bestillt biletter til noe lenge før far sa i fra...da stiller saken seg andeledes. Men blir sur og lager masse problemer for sommerpiken fordi mor skulle kose seg med kjæresten....nei vet du hva!

Jeg har også samboer og ja det var hyggelig i begynnelsen å få litt tid alene sammen for å bli kjent og alt det der...men skulle barnefar bort så lagde jeg aldri problemer av den grunn.....da fant vi heller på noe koselig sammen hele gjengen:o)

Så "sommerpiken".....jeg føler med deg! Det er ikke ditt ansvar å stille opp når din samboer ikke kan......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...