Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 er det vikerlig mulig? jeg har en alien av en øreknute på venstre ben. som i rykk og napp er guffen, men nå har et punkt hovnet og blitt blå og gjør sinnsykt vondt. kan ikke fatte hvordan jeg har klart å iritere den så veldig ta den har blitt sånn. ? den er så vondt at jeg ikke kan gå på benet uten å halte.. den lever sitt egent liv, la først meke til at den var irirtert på fredag kunne se og kjenne den gjennom tightsen. iallefall jeg som kjenner den godt men over til spørsmålet.. noen som vet hvordan man kan bli kvitt vondten? Jeg skal operere den men ikke kommet så langt..en hermoride kom først, og bare for å få tatt den må jeg vente til september.. så søttestrøpe? ikke særlig fristende men ... håper det går over til mandag kan ikke ringe på jobben å si jeg er syk for en blodåre .. hmmhmmm nei får komme meg i seng og håpe jeg sover det av meg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Legg beinet høyt. Åreknuter er faktisk ikke til å spøke med. Du kan få blodpropp i dem. Så du må være på utkikk etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå