erteposen + 4 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Mesoft på apoteket, som er tynne gasskluter som brukes av mange, er anbefalt av de fleste til de små barna. Ellers har jo t.d. libero papirvaksekluter. Har brukt mesoft og er fornøyd, men har ikke brukt engangskluter mye siden vi aldri har hatt behovet for det.
wirre;o) Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Mener du våtservietter? Jeg har brukt vanlige kluter hjemme og tatt med meg Mesoft på tur, de får du kjøpt på ett hvilket som helst apotek. Idag, som Lillewirre er 2 år bruker jeg våtservietter bestandig. Bruker da Neutral pluss ett annet merke, husker ikke hva det heter.
Sistah*G07*J09* Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 vi kjøper tvettlappar fra rimi (euroshopper), koster bare rundt 20kr for 100stk eller no, veldig billig og veldig gode og myke Har bare brukt disse til mini, å han har til dagsdato (20mnd gammel) bare hatt litt rød stump 1-2ganger
Idun<3tosmå<3 Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Mesoft, uten tvil, den er den beste! Fåes på apoteket!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Har kjøpt fra Tork og de er kjempefine. Har kjøpt de på Maske, sånn engrosutsalg i Trondheim. De er ganske store, mesoft syns jeg blir litt små i lengden.
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 24. mai 2009 #7 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har vært veldig fornøyd med "tvettlapper" fra Barnevognhuset Rudo. Får 3 pakker for 100 kr tror jeg. De fliser seg ikke opp og er myke. Liker ikke libro sine, de er så harde.
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Skriver glatt under tvattlapper (euroshopper) fra Ica! De er myke,billige og fliser seg ikke opp... Kun de vi har brukt siste 2 årene!
entil :) Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Har kun brukt tvattlappar fra Euroshoper eller Rudo i snart 3 år. De er ganske identiske både i mykhet og pris. Libero sine er jo helt forferdelige, stive og går i oppløsning. Bruker våtservietter på tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå