Gå til innhold

Åh, dette er nesten ikke lov engang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en by med 25 000 inbyggere, så vi fleste vet hvem hverandre er ute på byen. Allefall de som er i samme aldersgruppe...

Hvis man er på flere enn 1 mann ute på byen får man liksom høre det også.

Det er nemlig en utlending jeg er så sinnsykt kåt på her i byen.

Vanligvis syns jeg utlendingene i byen er ekkel og skitten!

Men denne fyren er bare ufattelig sexy, han ser også litt "bad" ut, noe som gjør att han blir enda mer intressang.

Han kysset meg plutselig ute på byen en kveld, men beklaget seg fort da han så att jeg reagerte. Som om han var virkelig lei seg, sjamerende ja...

Burde jeg holde meg unna eller slå til neste gang jeg ser han ute på byen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei hopp til sengs med han du :)

Skrevet

For et ludder. Ingen norske menn vil ha deg når du har besudla kroppen din med skittne utleninger.

Skrevet

Har du lyst har du lov så lenge du og han er singel :-)

Skrevet

He he, sånne innlegg som dette minner meg om alle fordelene med å bo i stor by :-D

Skrevet

ludder? hore??? herregud hvor kommer det fra?

tror noen savner ungdomstida og singellivet.. og utnytter det at de kan signere med anonym...

jeg bor også i en by der "alle" i samme aldersgruppe kjenner hverandre og "alle" vet hvem jeg har vært borti. men jeg vet også hvem alle andre har ligget med.. vil du ha han, så ta han! hvis du tør;)

Skrevet

du som synes de fleste utlendinger er skitne fortjener ikke ham.

jeg synes norsk sex er ekkel.. ikke omskjæret... masse hud, man ser kukken nesten ikke. æsj! også er mange så dårlig med barbering der nede. da jeg spurte min kjæreste om han kunne gjøre noe med det ekle bleike håret der nede, kunne han ikke skjønne hvorfor engng.

Skrevet

Høres ut som du kommer fra Mo :P

Slå til! det gjorde jeg med nettopp en utlenning, som er skikkelig sexy og "badboy", å nå er han kjæresten min.

Skrevet

du har lyst på han, han har lyst på deg.. Høres ut som om her er noe på gang.. Kos deg med han du, ikke tenk på ka de andre mener!

Skrevet

ha ha ha ja det e du vel! da e det bærre å slapp av, min e værre en din uansett :P hilsen ei fra Mo

Skrevet

Kos deg du snuppa..Men vær forsiktig..De der er som regel bare snille og sjarmerende i begynnelsen..

Skrevet

haha! ka du mein me att min e verre enn din uansett? HI

Skrevet

:P uansett korsn fyr han e, å du trur ryktan sprer seg fort, så e det kun snakk om tid før dem har værre ting å snakk om :)

Vess du verkeli vil ha fyrn, uansett om det e kun førr ei natt eller meir, så keffør i all verdn ska du bry deg om ka andre mein eller trur? Vess du verkeli e fra Mo så veit du no korsn det e, dem finn nå å sladder om uansett!

Skrevet

Eg veit det. Men det her e en utlending som ikke e så flink på norsken engang :P hehe

Skrevet

Knull og vær glad!! ;=0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...