Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 jeg hadde et innlegg her om eggløsningstester osm ikke virket, jeg har nå vært hos legen måtte jo finne ut om jeg hadde eller ei, siden jeg ikke har hatt utslag på testen på 3 mnd. Han kunne fortelle meg at han regnet med at jeg startet for tidlig., for han kunne denne mnds egg, etter hans beregninger regnet han med ate jeg var fruktbar på tirsdag onsadg, Han kunne også fortelle meg ta det ikke bare var meg som hadde problemer med de testene. så jeg skal ta en test på tirsdag og insdag å se hva de sier. om jeg blir gravid denne gangen har jo to barn jeg kan takke legen mi for .
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Jeg tror det er mange som tar de på feil dager eller bruker de feil.. Er faktisk ikke lett og finne el med bare eltestene.. Sist mnd fant jeg el kun for jeg brukte en el kalkulator, og telte dagene mellom alle gangene med mens de siste gangene. (har ustabil syklus) Og da visste jeg ca tid jeg hadde el. Tok test på rett dag, fikk positiv test.. Og har nå en liten spire i magen.. Føltes som om det var ett skikkelig prosjekt det der. Lykke til hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Jeg har aldri prøvd eggløsningstester, men før jeg lærte meg å kjenne kroppens signaler skikkelig så lurte jeg også på når den var og om jeg hadde det osv. Jeg begynte å måle basaltemperatur og sjekka sekret. Gjorde det ca 4 mnd før det ble et langt avbrudd av andre årsaker. Men, i løpet av den tida så lærte jeg når jeg skulle kjenne etter ting som skjedde i kroppen. Nå kjenner jeg det igjen på vage smerter nederst i magen og ikke minst el-slim. Ikke alle har de samme symptomene, men hvis man lærer seg å kjenne sin egen syklus og forandringene som skjer i løpet av den så tror jeg veldig mange kan greie seg uten el-tester.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 jeg trodde jeg kjente kroppen min, men den har forandret seg . forje gang jeg ble gravid var jeg tilfeldigvis hos gu og jeg hadde selv regnet meg frem til eggløsning. han bare bekreftet. blir i allefall spendene å se hva som skjer denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå