Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var da det merkeligste å skrive om her kanskje men ;)

Jeg har de seneste ukene/månedene hatt smerter ytterst i den ene stortåa. Det kommer og går. Kan være så bra at jeg ikke merker det ei god stund, og så plutselig er den vond igjen. Det gjør vondt å klemme på den og bevege leddet. Har ikke slått den eller noe, og det er ikke inngrodd negl. Synes det er så pussig, og lurer på hva det kan ha seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt tanken, men det stemmer liksom ikke helt det heller. Jeg lå litt høyt i urinsyre etter fødsel for 6 mnd siden, men det kunne være pga økt blodtrykk mot slutten av svangerskapet mente legen min. Dessuten så er jeg innen normalområdet nå, men i øvre skikt. Og noe akutt og veldig smertefullt er det ikke, heller ikke rødt eller varmt. Kanskje litt hoven bare, og vondt ved bevegelse av leddet, eller hvis jeg klemmer tåa hardt i gulvet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...