Hønemor og gullgutten Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Noen som har noen tips som virker mot celluitter og som ikke tar all verdens med tid å gjennomføre? Min samboer er helt anit-celluitter, som sikkert de fleste menn, og sier det er det styggeste som finnes. Jeg har litt, og nå klarer han ikke å se på meg en gang. Så da må vel noe gjøres, ellers flyr han vel på dør.
erteposen + 4 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Spise sunt (unngå stivelse og sukker) og trene styrke. Jeg fikk masse celluitter i forrige svangerskap, og etter en mnd. med sunn kost og styrketrening var de nesten borte.
erteposen + 4 Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Min mann vet ikke hva det er for noe, og han/du stiller urimelige krav om du skal gå gjennom livet celluit fri.
*dum&deiLig*™ Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Hvis det du sier om mannen din stemmer, så hadde jeg tatt et godt tak i balla og knepet godt til. Klarer ikke å se på deg engang dersom du har litt celulitter??? Anyway, for å bli kvitt celulitter for DIN EGEN DEL: skrubb i dusjen med biotherm aquathermale skrubb, og begynn å løpe.
lifeline Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 mannen min vet ikke hva det er. å kunne ikke brydd seg mindre. så lenge fitta funker. du er sammen med en drittsekk. å eneste som funker på det er å kvitte seg med han. men han er vell perfekt
<3 coccinelle Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Håper dette er et køddeinnlegg - men hvis ikke så håper jeg du tar bena fatt og springer. Langt vekk fra mannen.
Gjest biss med twins Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 jøssenavn..så lenge fitta funker? hehehe.. men HI, hadde samboeren min sagt noe sånt hadde JEG flydd på dør.
tante grusom master of law Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Jeg ble nesten keen på å se et bilde av denne perfekte mannen din! Han må jo være guds gave til kvinnen, siden han ikke kan tillate seg noen imperfeksjoner hos sin kvinne. Seriøst, si at du ikke lenger klarer å se på den stygge pikken hans... Den kan jo umulig være større enn en blyant.
Gøril (210406) Skrevet 24. mai 2009 #11 Skrevet 24. mai 2009 hmm, jeg må være helt dum jeg da, da jeg trodde alle kvinner hadde en eller annen form for celluitter.. trening og spise sunt skal virke forebyggende Mannen din bør være helt perfekt ass som kan komme med slike krav.. og da tenker jeg ikke bare på utseendemessige.. alt! Hadde ikke funnet meg slike krav.. her er det take it or leave it. Man er som man er
PAVEEL Skrevet 24. mai 2009 #12 Skrevet 24. mai 2009 stakkars mannen din, må være grusomt for han....... seriøst, hvis mannen din er sånn så er det noe galt med han, er det ikke noe sånt som at over 90% av alle kvinner får el har celluitter? hvis han ikke elsker deg mer enn det som er utepå, ned på lårene, er han ikke noe å samle på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå