Gå til innhold

Har dere sykkeltilhenger/sykkelvogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sitter her og lurer på om vi skal kjøpe sykkeltilhenger, nå er minstmor snart 3,5 år, men er ikke så veldig glad i sykkelen enda, liker egentlig best å sitte i setet. Men nå når de 2 andre begynner å bli så flinke å sykle så hadde det jo vært kjekt å komt seg avgårde på turer med dem, så vi tenkte at det kanskje hadde vært greit å ha en sykkeltilhenger da, sånn at vi fikk med oss litt mat og drikke + minstemor i hengeren.

Hvilken typer har dere, og er dere fornøyde, bruker dere den mye??

Vi så på en billigvariant på xxl.no, men der står det ingenting om det er seler i eller ikke, vi kan ikke gå innom for å sjekke det, for det blir alt for langt og kostbart å reise til nærmeste xxl.

Erfaringer og tips mottas med takk ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en til 699,- eller 799,- på Europris i fjor. Er seler i den, men det er det i alle.

Jeg synes det er utrolig tungt å sykle med, spesielt med 2 barn i. Men så eier ikke jeg hverken styrke eller kondis heller da=/ Brukte den en del i fjor sommer, satser på å dra den frem igjen snart...

Skrevet

Null kondis her i gården heller, ser jo for meg at det er gubben som kommer til å sykle med den når vi skal på tur, he, he... ;-) Hvis det er seler i alle, så er det nok seler i den billigvarianter hos xxl også, takk for svar ;-)

Skrevet

Jeg bare elsker sykkeltillhenger, gir en mulighet å frakte større ting og god trening. Ungen elsker å sitte som en konge baki.

Har ikke aning hvilket merke dette er, men seler er det:-,)

Skrevet

Ser jeg hadde en vannvittig bra setning i forrige svar, får skylde på at det er sent på kvelden og at jeg har spadd snø i 3 timer idag, he, he... :-)

Skrevet

Vi har, veldig fornøyde!

Vil absolutt anbefale å legge litt penger i det, de rimelige er ofte tunge i seg selv, og da blir det ekstra tungt å legge ut på tur, med barn oppi.. Om så er: Kjøp heller en ordentlig (ofte dyrere) en, men brukt (finn.no), enn en jallavogn fra biltema el.l.

Vi var så heldige å finne en winther dolphin-vogn brukt, til 1500 kr. Kan ha begge jentene oppi der (3 år og 1 år - straks), og den er veldig god å ha på slep :o) Med nesehjul blir den en praktisk tvillingtrille når det trengs :o)

Skrevet

vi har fått sykkelhenger til lillegutt på 8mnd og vi er kjempe fornøyde:)

vi har festet et bilsete oppi slikt at han sitter trygt og godt, han er jo litt for liten til å sitte rett opp syns jeg. det humper jo endel.

Vi har en som heter valeti eller valenti, husker ikke helt akkurat nå. tror den er kjøpt på bikehsop.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...