Gå til innhold

Skeptisk til TVshop anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil isåfall bare si at sheercover og proativ solution FUNKER! og jeg elsker det

kan anbefale det til alle som sliter med uren hud, og til de som bare vil ha seg ny sminke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg annser tvshoppere som lettlurte.

Skrevet

Kall meg gjerne lettlurt, jeg ser iallefall smashing ut me den nye sminken min ;)

HI

Skrevet

Nettopp det som er forskjellen, jeg trenger ingen sminke for å se flott ut:-,)

Skrevet

Hehe.. dagens konklusjon, lettlurte mennesker som handler på tvshop er stygge...

Skrevet

lettlurt eller ikke , men om det er så bra hvofor selges det ikke andre steder ?

Skrevet

Godt spørsmål.. kanskje ikke produsenten ikke gir "salgstillatelse" til andre fordi de ikke tjener nok på det, er jo produkter fra USA.. ikke vet jeg...

men man trenger ikke bestille det gjennom tvshop, det finnes egene internettsider for både sheer cover og proctiv man kan bestille fra som ikke har noe med tvshop å gjøre.

men det ER bra.. mineralsminken er iallefall myyyyyyye bedre enn den fra loreal.. (har ikke prøvd andre mineralsminker).. den holder rett og slett alt den lover på reklamen.

Skrevet

jeg har vurdert å kjøpe den men jeg er små skeptisk. kankje jeg skal prøve? jeg brukte for noen år siden en pudder sak som het "pot of gould" men den finnes ikke mere. og den var også kjempe god.

Skrevet

sheer cover koster jo litt, ca 200 kr måneden,men jeg kommer iallefall aldri til å kjøpe noen annen sminke så lenge denne eksisterer..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...