Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Sist var jeg kvalm og kastet i 5-6 måneder, så jeg var superfornøyd med at det har gått så greit til nå. Men så har kvalmen kommet snikende, spesielt hvis det går lang tid mellom måltidene. Og i dag begynte altså dagen med oppkast, og i kveld ligger jeg rett ut, bare brekker meg... Så nå er det akkurat som forrige gang, ikke mye godt....
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Jeg også ble kvalm først nå og det veldig også. Morgenkvalme? Neida, det er heldagskvalme, gitt. Før dette hadde jeg mest problemer med vonde bryster.
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 Morgenkvalme? Å neida, her er det også mer eller mindre hele dagen nå det siste! Det begynner med morgenkvalme, men det kommer å går hele dagen. Verst fra 16-tida og utover.... Men jeg begynner å innse at det hjelper å spise...
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har også en snikende kvalme denne gang, ingenting sist. Men nå kommer den ofte hvis jeg er sulten, og det hjelper å spise. Føler at det er mer kveldskvalme enn morgenkvalme faktisk. Men så er jeg så ustabil i magen også! Går fra litt treg mage til løs mage.. Så føler noen ganger at det er derfor jeg er rar i magen også. Har ikke blitt så ille at jeg føler jeg må brekke meg eller kaste opp ennå. Hjelper å tenke på andre ting også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå