Gå til innhold

Er nå i 7.uke og der kom kvalmen for fullt gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist var jeg kvalm og kastet i 5-6 måneder, så jeg var superfornøyd med at det har gått så greit til nå. Men så har kvalmen kommet snikende, spesielt hvis det går lang tid mellom måltidene. Og i dag begynte altså dagen med oppkast, og i kveld ligger jeg rett ut, bare brekker meg... Så nå er det akkurat som forrige gang, ikke mye godt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også ble kvalm først nå og det veldig også. Morgenkvalme? Neida, det er heldagskvalme, gitt.

Før dette hadde jeg mest problemer med vonde bryster.

Skrevet

Morgenkvalme? Å neida, her er det også mer eller mindre hele dagen nå det siste! Det begynner med morgenkvalme, men det kommer å går hele dagen. Verst fra 16-tida og utover.... Men jeg begynner å innse at det hjelper å spise...

Skrevet

Jeg har også en snikende kvalme denne gang, ingenting sist. Men nå kommer den ofte hvis jeg er sulten, og det hjelper å spise. Føler at det er mer kveldskvalme enn morgenkvalme faktisk. Men så er jeg så ustabil i magen også! Går fra litt treg mage til løs mage.. Så føler noen ganger at det er derfor jeg er rar i magen også. Har ikke blitt så ille at jeg føler jeg må brekke meg eller kaste opp ennå. Hjelper å tenke på andre ting også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...