Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Ikke å anbefale! Faen så feit jeg ar blitt nå altså....... Jeg har lagt på meg sykt dette året! Fant en bukse som jeg kjøpte på nyåret i fjor, og rumpa mi har ikke sjans til å få plass i den :-( jeg har jo enkelte dager spist både 2 og 3 sjokolader, og i helgene blir det MASSE!! Selvfølgelig blir kroppen ødelagt v sånn.... Men herregud, hvordan skal jeg klare å slutte?? Det er jo rusende godt faktisk....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Jeg er selv på sjokolade avvenning, sykelig vanskelig å slutte. Begynte å bli skikkelig feil i februar hos meg, har spist masse hver kveld og det går nå utover magen...den bare virker ikke:( Så nå er jeg på tredje dagen uten sjokolade, kjente det veldig godt første dagen og andre dagen, men idag er trangen mye svakere. Tenkte at på mandag skal jeg ut og kjøpe krom, sist gang jeg gikk på krom holdt jeg meg for sjokolade i ett år. Hvor mye har du lagt på deg av den dumme deilige sjokoladen?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Jeg spiser en halv til en festpakke med M daglig, og jeg holder bare vekten, jeg......... JEg kuttet den ut i ca en måned og da gikk jeg ned 4 kg..... Pass på å ha det travelt. Det gjør noe med mitt behov - det går drastisk ned da.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Jeg tror det er en god ide å være travel ja, det var det som fikk meg til å holde meg borte fra sjokolade så lenge. Jeg gikk ned 10 kilo i løpet av ett år av kun og ikke spise sjokolade, og så ut som et anoreksiaoffer..ha ha..49 kilo og 171 høy. Denne gangen vil jeg bare ned 5 kilo så altså 171 og 54 kilo og skal denne ganger bare redusere ikke slutte... Men skulle også fått no annet å spise på når sjokolade suget kommer, for det vil jo komme....noen forslag?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Jeg har fått tips om å prøve krom, så jeg kommer nok til å prøve det! jeg har lagt på meg 10-12 kilo det siste året :-( men jeg stapper noe helt vanvittig md sjokolade altså! Jeg har en jobb hvor jeg er mye på farten og det er lettvint å ta en snickers på vei fra et møte til et annet, så de dagene jeg har det travelt så har det vel blitt mest sjokoladespising egentlig. I løpet av en arbeidsdag (på det verste) så kan jeg klare å få i meg 3-4 sjokolader av typen snickers, japp, bounty etc. Og i tillegg har det ofte blitt mye om kveldene. Men jeg er jo helt vrak, så det blir spennende å se om krom hjelper!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå