Turbomamma<3<3<3 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Dere som har fått barn fra før altså.. Stemte den til dere? Det sto at vi skulle få jente og det stemte.. Ser hvordan det er til mange av vennene også, at det faktisk stemmer etter hva de har fått! Morsomt, men hvordan er det mulig?? Er jo en liten feilmargin da, så noen må det jo være feil til..
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Det sto at jeg skulle få gutt med førstemann - det stemmer. Det står at jeg skal få jente nå, så det blir spennende å se Er jo 50% sjanse for at det er riktig
Prish Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Bim sitt fødselskart stemte sist. Babyverden sitt fødselskart stemte ikke.
Hanne31 Skrevet 25. mai 2009 #6 Skrevet 25. mai 2009 Både bim og babyverden sin kalender stemte sist men denne gangen mener bim at jeg skal få jente mens babyverden mener jeg skal få gutt.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 25. mai 2009 #7 Skrevet 25. mai 2009 Både Bim og babyverden stemte på alle 3 jeg har nå. Men bim sier jente/gutt og babyverden sier jente/jente nå på mnd.skifte mars/april.
You can call me Dårris Skrevet 25. mai 2009 #8 Skrevet 25. mai 2009 Stemte ikke for min del. Husker ikke om det var BIM eller Babyverden, men det sa jente, og jeg fikk gutt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå