Itsrejk Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Da har vi endelig investert i Vision Nova, og prøver å få den til å funke. Jeg har to spørsmål til dere som har denne baby callen: 1) Når det er mørkt på soverommet og baby callen bruker "night vision"-funksjonen blir lys-indikatorene stående og pulsere (indikerer lyd på barnerommet), og hvis jeg skrur opp lyden høres det en av-og-på-durelyd. Skal det være sånn? Er det disse nattstrålene som slår inn? (Får inntrykk av det.) 2) Kan man koble monitoren til PC-skjermen?
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Er det den vision nova som er bilde av i midten her du har, eller den gamle? http://www.novababy.com/support.asp Jeg har den som er på bilde der, men skjønte ikke helt hva du mente=S 2) Nei, det kan man ikke=(
Itsrejk Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 Jeg har den på bildet der, ja. Bruker du kamerafunksjonen når det er mørkt i det rommet babyen ligger? Det virker som om de røde strålene gir fra seg en lyd, på et vis... De grønne lysene som kommer på når babyen gråter feks står og pulserer. Gjør ikke din det? Nå kutta for sikkerhets skyld hele skjermen ut....ikke noe bilde... Hm. Er vel sikkert et eller annet jeg ikke har skjønt.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Jepp, bruker den hver natt... Men den grønne slår seg på og beveger seg KUN om hun lager lyd da... Er det nattlyset du har på kanskje? det er jo en knapp på siden som er enkel å trykke på uten å merke det. Men er jo merkelig om det skal lage lyd! Merkelig. Bor du i blokk? Eller er det noe annet som forstyrrer kanskje?
Itsrejk Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2009 Hm...bor i blokk, ja. Flytter snart da, så hvis det er problemet vil det jo løse seg. Får forske mer på dette i morgen, tror jeg. Han sover rett ved meg, så om natta trenger jeg ikke baby call. Og nå er det vel på tide å legge seg, tror jeg... Takk for rådene! Er det forresten mulig å bytte kanal, slik man gjerne kan på baby caller? Har ikke funnet noen sånn mulighet.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Akkurat det som er så kjipt med den! Det er ikke flere kanaler. Men det er vel noe annet de har gjort så man ikke trenger det?! Husker ikke. Bare hyggelig=) Får håpe det ordner seg når dere flytter, om ikke før=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå