Hobbyfotografen og Em Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Hvordan gjør dere det? Em er jo 3 år nå.. så er vel på tide snart.. tenkte å levere de til Kaptein Sabeltann e.l. er det noe på Hunderfossen?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 poden på snart 3.5 år er ikke spesielt interessert i Sabeltann, så vi "sendte" de til Lynet Vi snakket lenge om at "snart, når det blir påske, så skal du slutte med smokk om natten, for du er stor gutt". Så plutselig, en uke eller 2 før påske, så bestemte han seg for at NÅ skulle han sove uten smokk. Og han sovnet han Så da samlet vi sammen alle smokkene hans i en stor konvolutt, skrev Lynet Mcqueen utenpå, og leverte den til pappaen som skulle poste den på vei til jobb (hadde poden forlangt å poste de selv, så hadde vi sendt de til søstra mi). 2 dager etterpå puttet jeg oppi en pakke i postkassen på vei hjem fra jobb(pakke fra Lynet- Cars puslespill), og tok poden med meg "for å hente posten" etterpå Han var såå stolt da han åpnet postkassen og hadde fått pakke fra Lynet:)
Hobbyfotografen og Em Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 Der satte du meg på en ide.. trenger ikke å vente til sommeren da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå