Elin snart mamma til 3 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 utrolig at den reklamen kan passe så godt assa. Vi driver å tar siste innspurt til barnedåp neste helg å av den grunn purret jeg på svar fra 2 venninner. Synes egentlig det var helt unødvendig når det sto ganske tydelig at svarfristen var 15 mai men,men.. Hun ene kunne ikke komme pga jobb å den skjønner jeg, men den jeg ble oppriktig skuffa og oppgitt over svar fra hun andre. Dette var svaret jeg fikk tilbake: Hmmmm, detta är lite pinsamt.... men ni känner ju mig sedan länge och vet att jag har en hågkommelse som inte alltid är på topp.... Är det dop nu till helgen eller är det dop i juli? Haha, riktigt pinsamt att behöva fråga detta! Kommer bara ihåg att din planering sög Elin ;D kram! Satt lenge å lurte på hva jeg skulle skrive tilbake. Jeg skjønner jo at kanskje ikke min sønn sin barnedåp opptar like mye av tiden hennes som min, men å ikke engang få datoen med seg når jeg har ringt og sendt invitasjon hvor det blir informert synes jeg er helt utrolig. Svarte tilbake at jeg skjønte veldig godt hvorfor hun var flau og at datoen var den 31. Nå har jeg jo ikke fått noe svar tilbake da. Hvordan ville du reagert?? Skal tas med at dette var en god venninne FØR jeg fikk barn og ble gravid. En som jeg snakket med fler ganger om dagen med å var masse sammen med.
Mor&barn Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Om hun hadde bursdag i nærmeste fremtid hadde hun iallefall fått en 7ende sans i gave. Ellers så syntes jeg dette er dårlig oppførsel, enten det er barnedåp, venninnekveld, bryllup, bursdag eller annet. Innbydelse med svarfrist bør ikke være så vanskelig og overholde.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 7 sans som gave var faktisk en god ide Ble egentlig ganske paff da jeg leste svaret for jeg hadde ikke i min villeste fantasi trodd at det var det jeg skulle få i svar.
mayaya Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Tja,, litt kjedelig er det jo, men en venninnes barns barnedåp er ikke noe jeg går rundt og husker heller.. Seff annerledes når man er invitert da, den ser jeg På annen side; jeg er invitert i et bryllup i august, men aner ikke datoen :-p
mai mammaen til to Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 mayaya men du har vel datoen skrevet ned på en kalender hjemme? sånn at du ikke planlegger noe annet denne dagen?????? jeg hadde blitt ganske irritert. Greit nok at det ikke opptar dem så mye men dem må jo nesten klare å huske når dem er invitert.
Mor&barn Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Nei man går jo ikke rundt å husker på datoene, men man aner somregel hvilken måned det er i, og når det begynner å nærme seg neste måned ville jeg nok prøvd å finne ut hvilken dag det var snart Kan nok hende hun øsnker seg det, bare ikke vet det selv hehe Skriv på forhånd inn bursdager og annet så vet du at du blir husket
Elin snart mamma til 3 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2009 har jo tenkt i de baner jeg også , men siden vi har væt ganske close å det faktisk var svarfrist (og dato når dåpen er) på invitasjonen så ble jeg ganske paff
mayaya Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 Jajaja, det er klart! Og skulle det komme opp noe annet i august, så har jeg jo i bakhodet at dette bryllupet er en eller annen gang
*Little Miss Sunshine* Skrevet 23. mai 2009 #9 Skrevet 23. mai 2009 Jeg kunne kanskje gjort noe sådan, lagt inbydelsen et "lurt" sted, ikke funnet den igjen og ikke husket datoen... men da ville jeg ha spurgt pent om når det var i god tid da... Jeg er ofte veldig distrè, men jeg synes det er super koselig å bli invitert i dåp/bryllup og er veldig glad i vennene mine for det
Elin snart mamma til 3 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. mai 2009 saken er at jeg ikke tror hun har hentet innbydelsen i postkassen engang. Jeg ringte for å høre om den var kommet fram for et par uker siden fordi jeg ikke hadde hørt noe å da fortalte hun at hun ikke var så ofte i postboksen sin (alle regninger får hun på nett) Da fortalte jeg dato, klokkeslett m.m. Ville jo trodd at den var hentet nå i allefall. Skal sies at jeg er distre titt og ofte selv, men tror ikke jeg ville spurt på den måten hvis det var noe jeg ikke visste. At min planlegging suger (dåpen er samme helgen som en messe) syntes jeg vel heller ikke var noe særlig til svar.
*Little Miss Sunshine* Skrevet 23. mai 2009 #11 Skrevet 23. mai 2009 Leste vist ikke så godt svensk! Så ikke at hun skrev din planlegging suger, det var jo utrolig uhøflig, medmindre det er tull og at dere skriver sånne ting til hverandre vanligvis.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 23. mai 2009 tror det var skrevet som en spøk, men hun klagde på det da jeg ringte for å høre om hun hadde fått invitasjonen også.
Lizz27 Skrevet 24. mai 2009 #13 Skrevet 24. mai 2009 Jeg hadde nok også blitt litt skuffa. Tror ikke mange ville ha skrevet en slik melding. La merke til at du har en liten en som heter Timian. Så morsomt...jeg har også en liten krabat med det navnet. Det artigste av alt er at de skal døpes på samme dag ) Tror ikke det er mange med det navnet i Norge så det var en litt morsomt tilfeldighet. Lykke til med dåpen og kos dere masse.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 24. mai 2009 Er fortsatt litt oppgitt over at det går an å sende en sånn meld jeg. Attpåtil så er det fortsatt ikke kommet noe svar om frøkenen kommer eller ei. nei så morro Tror nok ikke det er fryktelig mange med det navnet nei! Er han januar eller februar baby?? min kom 1 md før termin så han ble slutten av januar istede for slutten av februar, men nå har han tatt igjen de andre guttene Lykke til med dåpen neste helg da!!
Elin snart mamma til 3 Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 24. mai 2009 hehe 52 stk faktisk i Norge
Lizz27 Skrevet 26. mai 2009 #16 Skrevet 26. mai 2009 Han er faktisk november baby. Er litt treig med denne dåpen jeg skjønner du. Har hatt litt urolig baby den første tiden så jeg orket ikke tanken på å sitte så lenge i en kirke. Men nå er alt så mye bedre og vi gleder oss til den store dagen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå