Gina+1 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Fikk vite torsdag at jeg er gravid. Gått på p - sprøyte og dermed ikke hatt mensen. Merket at jeg har vært litt trøtt og sliten, men hatt fryktelig mye å gjøre på jobb. Var hos legen i går og er 10 uker på vei ! ! Jippi ! ! Blir jo et litt kortere svangerskap dette her. Var ikke planlagt, men nå må vi jo bare endre planene litt
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Masse masse grattis og hjertelig velkommen:) Ble liksom "snytt" for noen uker du da....hehe.
camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Gratulerer SÅ mye! Er jo ganske kjekt å komme rett inn i uke 10
Gina+1 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2009 Hehe... Jeg synes jeg er heldig jeg Allerede utålmodig... Men må jo innrømme at jeg synes det er litt pinlig å ikke ha oppdaget at jeg har vært gravid... Har jo vært heldig å ikke hatt noe kvalme eller ømme pupper...
Gina+1 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2009 Slipper ihvertfall å "holde" på hemmeligheten så lenge da.. Eneste jeg er litt bekymret for er at jeg har jobbet endel med anestesi gass og røntgen (jobber som veterinær). Er nok ikke helt heldig i de første ukene, men, men.. Lite å få gjort noe med nå !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå