Gå til innhold

Ja da hopper jeg inn hit....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite torsdag at jeg er gravid.

Gått på p - sprøyte og dermed ikke hatt mensen. Merket at jeg har vært litt trøtt og sliten, men hatt fryktelig mye å gjøre på jobb. Var hos legen i går og er 10 uker på vei ! ! :) Jippi ! ! Blir jo et litt kortere svangerskap dette her. Var ikke planlagt, men nå må vi jo bare endre planene litt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse masse grattis og hjertelig velkommen:) Ble liksom "snytt" for noen uker du da....hehe.

Skrevet

Gratulerer SÅ mye! Er jo ganske kjekt å komme rett inn i uke 10 :)

Skrevet

Hehe... Jeg synes jeg er heldig jeg :) Allerede utålmodig... Men må jo innrømme at jeg synes det er litt pinlig å ikke ha oppdaget at jeg har vært gravid... Har jo vært heldig å ikke hatt noe kvalme eller ømme pupper...

Skrevet

Slipper ihvertfall å "holde" på hemmeligheten så lenge da.. :)

 

Eneste jeg er litt bekymret for er at jeg har jobbet endel med anestesi gass og røntgen (jobber som veterinær). Er nok ikke helt heldig i de første ukene, men, men.. Lite å få gjort noe med nå !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...