temine Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Må vi ha med pass til de små når vi skal til køben i sommer? Står på bilettene at id-kort med bilde på medbringes, men det har de jo heller ikke...tenkte det skulle holde med fødselsattest, men gjør kanskje ikke det?!
LillyLilly Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Er jo like greit å bare skaffe seg ett pass, de varer i to år når de er små. Og det koster ikke mer enn 270 kr og det kommer i posten etter max 10 dager! Så har du det. Kan jo hende dere finner ut at dere vil reise mer og da er det greit å ha!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Haha, trodde du mente pass som i barnevakt jeg! Pass-pass har jeg dessverre null peiling på
temine Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2009 Hehe, den slags pass finnes i køben, tanta til de to små rakkerne skal nok få trø til;)
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #5 Skrevet 24. mai 2009 Jeg tør vedde på at det gjelder de voksne. Danmark er innenfor Schengen, og det er ingen pass-plikt. Dog, pass er (enn så lenge) det eneste gyldige id vi har i Norge... Jeg tror ikke jeg hadde giddet å skaffe pass bare for denne turen. Ta med id-kort med bilde til deg og pappan (om han skal være med) + fødselsattest, så går det nok fint:) Men, om jeg likevel skulle anskaffet pass en gang i nærmeste fremtid, hadde jeg nok gjort det før denne turen også Men så er jeg litt "best å være på den sikre siden" også...)
temine Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2009 Om jeg tenker meg lenge og vel om, kan jeg jo bare sende en mail til reiseselskapet, så får jeg vel svar. Enkelt og greit;) Ikke noe imot å skaffe minsten pass, men vi har ingen planer om tur utenom sverige/danmark før om ett års tid...og da er det bedre å ordne med pass da enn nå, så har vi det ett år lenger;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå