1881 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Skulle ut med noen venninner og nå skriver hun ene sms til meg at hun ikke skal drikke fordi hun var på legevakta før i dag og fikk da voltaren kur, mens hun andre har funnet ut at hun skal være hjemme og vaske en lørdags kveld. Her sitter jeg småberusa og hadde håpet på party party i kveld med noen venninner.. Fikk jo ikke lyst og dra ut i det hele tatt nå.. Hva gjør man?
LivetErEnLek Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Da hadde jeg spilt på samvittigheten til hun som har funnet ut at hun skal vaske. Skjønner godt at hun ene ikke kan, voltaren blander man ikke med alkohol, men å finne ut at man skal vaske når man har avtale om å gå ut, nei det hadde jeg brydd meg fint lite om kan jeg love deg. Ta med deg noe godt å drikke og ta turen opp til henne, så kommer hun nok snart på glid skal du se ;-)) I verste fall kan du jo tilby deg å hjelpe henne så er dere ferdige på krot tid og kan kose dere etterpå ;-) Håper du får en fiiin kveld.
Mor&barn Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Forstår at du er skuffet. Hadde nok blitt småsnurt selv ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå