Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Mannen min har lagt på seg omtrent like mye som meg i dette svangerskapet, og jeg syns det er litt morsomt da ;-) han har fått skikkelig kul på magen..... Flere som har menn som har lagt på seg sympatikilo?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Gubben her har lagt på seg 6-7 kilo for hver baby (og ikke gått ned igjen slik som jeg) og vi venter nå nr fire! Jeg syns han har blitt vel stor og har gitt klar beskjed om at han bør slanke seg sammen med meg denne gangen..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Jepp! Han har også fått uren hud som meg og føler seg kvalm med jevne mellomrom, som meg Synes det er hysterisk morsomt, men han er veeeeldig opptatt av den lille i magen
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 he he... skikkelig sympatiform! Mannen min sa her om dagen at han var veldig glad for at jeg ikke hadde lagt på meg så mye (jeg har gått opp 8 kilo og er nå i uke 36). Ikke fordi at han ikke liker at jeg legger på meg, men fordi han har fulgt hakk i hel ;-) jeg trøster han med at jeg skal dra han med på turer og bare servere han sunn mat når babyen kommer.... HI
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Ja, han har faktisk også lagt på seg. Men han sluttet også å røyke når jeg ble gravid, så det har nok noe å si.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 jepp, ved alle svangerskap=) men slanke meg mellom har jeg vært alene om da=( nå har jeg fire barn...og fortsatt slank med en noe rund mann...men veldig snill, god og omsorgsfull......bare ikke glad i å slanke seg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Oh yes! Her har vi lagt på oss masse begge to! Mange rolige kosekvelder og mye god mat har satt sine spor i løpet av disse 7-8 mnd ja...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 Ja og det handler om husholdningens kosthold. Før hadde vi et sunt kosthold med mye fisk, grønnsaker, nesten ingen ferdigmat eller halvfabrikata og ikke sukker og lite karbohydrater; ja spiste ikke godteri, kaker kjeks etc eller annen snack. Men så ble jeg gravid. Klarer ikke spise fisk. Kostholdet nå er mye mer usunt, mer halvfabrikata og ferdigmat, snacks og ikke minst sukker i form av is og godterier. Mye av det handler om min apetitt, hva jeg klarer å spise. Klarer ikke tanken på kokt laks, men vil heller ha pasta eller hamburger. Skal prøve å komme inn i et sunnere spor når kvalmen min gir seg og matlysten får et annet fokus.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #9 Skrevet 24. mai 2009 Nei, han har tvert imot gått ned et par kg, men det har jeg også, så man kan vel kalle det sympatikilo
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #10 Skrevet 24. mai 2009 Her har mannen gått ned, så nå er han så slank og fin, mens jeg sitter her som en tønne:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå