Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Svangerskapet mitt har egentlig gått veldig fint, vært en del sykemeldt så jeg har fått slappet av mye, så jeg har ikke følt meg verken sliten eller lei. Nå har jeg 4 uker igjen og jeg kjenner plutselig at jeg er så utrolig sliten. Har to større barn, som jeg sliter med å greie å følge opp for tiden. Får så utrolig dårlig samvittighet av å gå rundt å være så sliten, hver gang noen spørr om hvordan det går så svarer jeg "jo da alt går kjempe bra", men det gjør det jo ikke, jeg er kjempe sliten. Føler i tillegg at alle forventer at jeg skal være i topp form, derfor "skjuler" jeg min slitenhet. Hadde bare de rundt meg forstått at dette er tungt og at man blir sliten!! Måtte bare lufte meg litt her, flere som har det som meg??
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 har det ikke som deg, men det skulle da bare mangle at du er sliten, kjære deg! fortell det til folk rundt deg så de tar litt hensyn! det er faktisk lov til å være sliten:) lykke til! du har en flott tid i vente:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 jepp! jeg har vanskeligheter md å finne bra sovestilling om kveldene. har vært vant til å sove på magen, og syns dt er svært vanskelig å sove i andre stillinger. tok minst to timer fra jg la mg i går til jg fant en god nok stilling. urinblæra er bare blitt mindre og mindre siden livmora vokser. det resulterer i flere dobesøk om natta. har hatt ca 5 en natt bl.a. når jg og mannen da må ha alarmen på kl. 7 om morgenen selv om jg pr dags dato er hjemmeværende (han jobber 100 prosent) får jg over hodet ikke nok søvn. jg forstår utrolig godt hvordan du har dt!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Godt å høre at jeg ikke er alene. Min mann er borte i 14 dager på jobb og kommer hjem om 1 uke, må bare bite tennene sammen å komme meg gjennom denne uken. Lykke til dere andre!!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå