Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Jeg har vært alene med barnet hele veien, bf har vært på besøk og hatt h*n noen timer. Barnet har dermed blitt veldig knyttet til meg Endelig har jeg og bf fått noe mer fast. Han har henne en hel helg om gangen, annen hver helg. Jeg gleder meg såååånn til å se barnet mitt etter en lang helg uten h*n. MEN barnet blir bare sint når h*n ser meg :-( Og slår meg til og med... HVA SKJER?????
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Kanskje han er sint fordi mamma ikke har vært der hele helgen? Dette endre seg vel ila uken, sant?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Ja, heldigvis endrer det seg. Etterhvert blir det som før... Men jeg blir så såret... Fordi jeg har jo gledet meg sånn til å se h*n. (takk for svar)
Gjest Mylian blir trebarnsmor.. Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Det skjønner jeg du blir, men det er kanskej det han også blir når du er vekke så lenge og han er hos faren sin, virker som de kanskje ikke kjenner hverandre så godt? skjønner du blir lei deg..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Har du og bf en god tone dere imellom? Mulig barnet bare har det veeeeldig moro hos han også, så kjipt å komme hjem? hehe, ikke fpr å være stygg med deg eller noe, men når den ene har barnet 2 helger i mnd, så har de mulighet og overskudd til å dra igang skikkelig intensiv kvalitetstid som kan gjøre at barnet tror det er så moro hos den ene kontra hverdagen hos den andre...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Godt mulig han eller hun blir litt sint på deg som var borte.. Vet jeg reagerte med sinne på sånt når jeg var liten.. Jeg slo ikke eller noe sånn, men var grusomt sint og såret husker jeg..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Hvor gammelt er barnet da? Det er jo helt sikkert en reaksjon på at barnet ikke føler at det er greit å være uten deg så lenge... Kanskje det er for tidlig å ha henne (ja du behøver ikke skrive h*n lenger, du har allerede skrevet "henne") en hel hel? Kanskje det hadde vært bedre at BF hadde barnet en dag hver helg en periode isteden? Vanskelig dette her...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 Sjelden gjest blir kjær gjest. Dette gjelder også barn. Deg derimot ser han ofte. Etterhvert som han også ser far ofte blir han mindre sjelden gjest, og mindre kjær!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #9 Skrevet 23. mai 2009 Siden dere ikke har hatt noen fast avtale før. Når dere nå skulle innføre en hel helg, tok dere det i barnets tempo? Eller begynte dere med en helg med en gang? Kanskje ikke barnet føler seg helt trygt hos pappa enda? Min x, bf. har ingen kontakt med barnet sitt. Familievernkontoret har sagt at kommer han å ber om samvær nå så kan jeg be om samtale med dem først. Pluss at far og sønn må bli kjent på nytt, å ta samvær noen timer av gangen først. Selv om alderen tilsier at overnatting er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå