Stolt mamma Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Jeg er i uke 28 og de siste dagene har jeg hatt skikkelig øm mage. Det er øverst i magen - fra under ribbena og ned til navelen ca.. Babyen ligger på tvers og det føles som om det ikke er plass inni der.. Det strekker noe skikkelig og jeg klarer ikke slappe av. Det er borte hvis jeg ligger på siden, men er der så fort jeg sitter. Hvis jeg går må jeg svaie skikkelig i ryggen og løfte opp magen. Noen flere som er sånn? Hva kan dette være? Tenkte på at det kunne være kynnere, men det skulle vel kommet og gått? Dette er sånn så og si hele tiden. Dette er andre gangen jeg er gravid og jeg hadde ikke dette sist. Sist endte jeg opp med akutt keisersnitt.. og tenkte kanskje at såret mitt har grodd feil innvendig slik at babyen ikke får kommet seg ned.. men jeg vet ikke.. Ubehagelig er det i alle fall.. Magen er hard øverst, men litt over og under arret er den ikke det.. mer dissete... Håper noen kan komme med en god forklaring her
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Båndene i livmoren? Er jo mye rart som skal vokse inni der ;-)
Stolt mamma Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 Takk for svar Men skal jeg kjenne det så høyt opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå