*Mammalykke* Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Når jeg hører om alle disse sykdommer, lidelser, missdannelser osv som finnes der ute så får jeg en sånn evig takknemlighetsfølelse for at barnet mitt på tre år har det bra og er frisk! Jeg håper alt er bra med småen i magen min også. Det er lett å glemme at dette ikke er noe selvfølge. Det er godt å tenke på hvor heldig jeg er i en av og til så stressende hverdag. All ære til flinke foreldre med fantastiske barn, men som ikke har vært like "heldige" som meg. Husk hvor velsignet vi egentlig er!
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Signerer denne. Godt sagt )
Trinemp Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Det var noen kloke ord!! Det er så utrolig sant det du sier! Opplevde å ikke være så heldig i mitt forje svangerskap, men denne gangen er alt bra! Heldig og velsignet er vi ja!
*Mammalykke* Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 27. mai 2009 Det er flott at alt er bra denne gangen! Jeg tenker at jeg sier meg fornøyd med dette barnet som blir nr.2 og er glad for at jeg har sluppet disse vonde opplevelsene! (skal ikke på UL før om en uke så BANK I BORDET!)
Trinemp Skrevet 27. mai 2009 #5 Skrevet 27. mai 2009 Det går nok kjempe bra!!! Du får ha masse lykke til!!! Blir spennende.
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 27. mai 2009 #6 Skrevet 27. mai 2009 Signerer denne. Fryktelig lett å glemme hvor heldige vi er, godt å få en påminnelse som dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå