Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei :) Jeg er ny her inne.

34 år og for tiden bosatt i Oslo. har en gutt på 3 år og ei jente på 9 mnd.

Flytter til Jessheim nå i sommer og kjenner absolutt ingen. Er det noen andre som er hjemme med små barn og som har lyst å få seg noen nye venner, he he. Bare å ta kontakt. Har jo et stort kontaktnett i Oslo og er veldig sosial av meg så dette blir rart. Skal ikke jobbe enda så blir nok hjemme utover hösten! Kanskje det finnes noen andre som ikke kjenner så mange og som er nyinnflytta?

Missy

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!

Jeg bor sjøl bare 20 min fra Jessheim, nærmere bestemt 10 min fra Årnes c",)

Så vil du ha kontakt så send meg ei personlig melding da vel :)

Alltid koselig å bli kjent med nye mennesker.

Hvor på Jessheim bor du?

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei.

Jeg bor på Brårud, et sted ca 15 min unna ;) Er selv på iherdig jakt etter venner som er stabile, til å stole på, og liker å finne på ymse. Om det er en kopp kaffe, om det er en gåtur ell gå vindusshopperunder. Kanskje ta en fest iblandt? Vin/ost kvelder etc. Mulighetene er mange!

Vi har bodd her siden november 2007 så vi er ganske ferske her vi også.

Jeg er 29 og min samboer er 30.

Håper å høre fra deg enten her eller så treffes jeg på [email protected]. Kan jo bli bedre kjent der også ;)

ps! Jeg har fått en liten nettverksgruppe som liker å møtes m jevne mellomrom. Da sitter vi gjerne på et spisested en kveld det passer og skravler om alt og ikkeno. :) Bli med davel :)

Skrevet

Hei jenter,

jeg også vil gjerne bli kjent med andre, flyttet i nov til Nes kommune. Er 34 og har 2 jenter, ei på 13 og ei på 5,5 mnd.

Håper dere mailer til meg og vi kan få til en treff. [email protected]

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg er også 34 år, bor 20 min fra Jessheim. Er også fra Oslo. Har en gutt på snart 4 og en på snart 2. Jobber, men har også litt fri, dessuten har vi jo helgene! : ) Kjenner ikke så mange på Romerike, så det hadde vært hyggelig å bli kjent med noen nye mennesker. Bare ta kontakt!!

Skrevet

Heia, tenkte prøve å få til en møte for oss som bor rundt Jessheim/ Nes og er i alderen 29 - 34. Er du interessert, vennligst send mail på [email protected] eller ring 934 99 296.

Hilsen, Anne

Skrevet

jeg har også lyst til å delta men er 26 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...