gulda Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Har fått inntrykk av at det er forbudt med forovervendt bilsete i Sverige. Vet noen om de selger det der, f.eks Maxi Cosi priori xp? Skal en tur til sommeren, og mannen må ha forovervendt i bilen sin (i forhold til henting i barnehagen). Tenkte å kjøpe i Sverige hvis det er en del billigere der, og hvis de selges der. Takk for svar! )
2hærligegutter Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Er faktisk veldig usikker selv. Jeg kjøpte akta graco cosmic comfort der og nå viser det seg at jeg ikke får snudd setet før etter 15 kg og må bruke bilens 3 pnkt sæla, i norge får man kjøpt de slik at de kan snues før og bruke setets 5 pnkt hvis det skulle være noe som gjør at man ønsker det fremoervendt
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #3 Skrevet 24. mai 2009 Det finnes ja, men er ikke så vanlig. Om de har akkurat Priori kan jeg ikke svare på.. MEN de har mange gode tilbud og de aller fleste bakovervendte seter kan jo brukes begge veier, så dere skal nok finne et han kan bruke til en god pris :-) Happyland på Svinesund er ofte de billigste og personlig synes jeg at de også har den beste servicen (Kattis i Strömstad er også bra på service men ligger nesten alltid LITT over i pris) Styr unna Babyproffsen på Nordby hvis du vil ha mulighet til å klage på varen etterpå, skjer det noe med varen du har kjøpt er de raske med unnskyldningene og VANSKELIGE...
gulda Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 28. mai 2009 Jeg ante ikke at bakovervendte kunne brukes begge veier, så får sjekke litt opp i dette. Takk for svar! Kanksje vi får spart noen små lapper da.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå