gulda Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Gutten vår på snart 16 måneder har en stund hatt litt utslett på ryggen og armene, men nå er det masse på ryggen og magen, noe på armene og noe litt i et er som små røde kviser, eller noe -røde prikker over hele, og huden er ruglete når jeg tar på den. Kan ikke huske at han har hatt varmeutslett, så vet ikke hvordan det ser ut. Kan det være det? Virker ikke som om han er plaget, men lurte på å rine legen til mandag hvis det ikke gir seg. Men hvis det høres ut som varmeutslett, så gir det seg vel snart? Takk for svar!
tittentei... Skrevet 25. mai 2009 #2 Skrevet 25. mai 2009 Skader ikke ta en tur til legen og høre:) Gutten min har fått sånn av og til.Han er ekstrem varm-blodig av seg.Har aldrig trengt mye klær.Men når han har fått prikker og utslett så har det vært når han var varm osv.Kjenner ei med en gutt som har eksem.Han kunne ikke bruke ull.Da ble han myyyye værre.Det kan være tøymykner med sterk parafyme.Jeg bruker mare nøytral nå uten parafyme,eller lukt da.Men ruglete,prikker har jeg hele tiden på armer og bein.Det har han første gutten min også.Men det klør ikke.Men må mest se hva det er .Er kansje bare varmeutslett.Hadde det klødd,så hadde du sikkert hørt klaging.En ting til,når gutten min fikk appelsin så hadde han utslett mest over alt.Kan være noe man spiser også.
gulda Skrevet 28. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2009 Takk for svar! Byttet tøymykner for en liten stund siden fra sensitiv. Vet ikke hvorfor jeg gjorde det -ble bare til at jeg prøvde en ny type. Den lukter ganske sterkt (og godt), men har ikke slått meg at den kan være grunnen! Kjøpte inn nøytral tøymykner nå, så får vi se )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå