Stolt mamma Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Jeg er i uke 28 og de siste dagene har jeg hatt skikkelig øm mage. Det er øverst i magen - fra under ribbena og ned til navelen ca.. Babyen ligger på tvers og det føles som om det ikke er plass inni der.. Det strekker noe skikkelig og jeg klarer ikke slappe av. Det er borte hvis jeg ligger på siden, men er der så fort jeg sitter. Hvis jeg går må jeg svaie skikkelig i ryggen og løfte opp magen. Noen flere som er sånn? Hva kan dette være? Tenkte på at det kunne være kynnere, men det skulle vel kommet og gått? Dette er sånn så og si hele tiden. Dette er andre gangen jeg er gravid og jeg hadde ikke dette sist. Sist endte jeg opp med akutt keisersnitt.. og tenkte kanskje at såret mitt har grodd feil innvendig slik at babyen ikke får kommet seg ned.. men jeg vet ikke.. Ubehagelig er det i alle fall.. Håper noen kan komme med en god forklaring her
Prins og prinsesse Skrevet 24. mai 2009 #2 Skrevet 24. mai 2009 Hei! Jeg er omtrent like langt som deg i min andre graviditet, og her strekker det også masse om dagen - blir nesten litt kvalm av all strekkingen... Hadde sånn i sist graviditet også jeg da, og da gikk alt helt fint. Har slått meg til ro med at magen må tøyes litt for at det skal bli plass til den lille der inne. Hvis du bekymrer deg kan du jo ringe jordmor i morra og spørre
Stolt mamma Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2009 Hei og takk for svar. I dag har jeg brukt sånn belte for å holde opp magen, og det hjalp litt. Skal til jordmor på fredag så da får jeg se det an utover uka... Men bedrer det seg ikke har ikke jeg sjans til å sitte en hel dag på jobb.. Men er jo sikkert som du sier.. det må strekkes litt for at alt skal få plass.. Ble bare litt bekymra i og med at jeg ikke hadde sånn sist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå