Tommage♀♂ Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Jeg gir mange meter med f*** i slankingen i dag, og gasser meg med hjemmelagede vårruller, innbakt scampi og skikkelig sweet chilisaus, tacokrydrede kyllingboller med salsadip, og masse masse salat! Og senere skal jeg kose meg med chips og sjokolade=) Nam nam! Litt dårlig samvittighet, men...
Ranveig R Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Laurdag utan pizza = laurdag med fiskebollar og makaroni ) Og så sprite zero og Maarud superchips, salt. Mmmmmm!
Little Dreamer Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 har grilla og nå er det snart hodet i smågodt posen.Nam.Samvittigheten den kommer på mandag.det er da lov å kose seg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Det hørtes egenlig ganske godt ut! =) Barna og jeg hadde en kjapp lagt pizza litt tidligere. Nå kjenner jeg at jeg er sulten og lurer på hva jeg skal finne på.
mayaya Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Pai Mannen skjemmer oss bort i kveld, har søstra hans her også. Nam!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Nøyaktig det samme som Little Dreamer, faktisk. Er begynt på smågodtet allerede jeg, da )
PinkBabyDoll Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Hadde fransk fiskegrateng m masse grønnsaker til middag. Nå koser jeg meg med 1stk kald øl )
Mor di! Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 Sterk Dolly-pizza (på latsiden i dag=)), Oreo Dreamcake og flaske-cola. Halsbrann-jeg ønsker deg tydeligvis velkommen! =) Takk gud for stort lager Link ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå