camilla gutt 06+gutt10 FØDT:) Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Tenkte bare å dele et lite tips med dere. Forrige svangerskap tok vi så få bilder av magen, og anret på det i ettertid da jeg så flere her inne med flotte voksende magebilder i albumene sine. Så, i dag tok jeg første bilde (uke 4). Tenkte å ta fra siden i ca samme klær hver 4 uke kanskje så synes det så godt hvordan den vokser. Har ikke tenkt å legge de ut her, bare ha dem i eget album på pc'en. Kan jo lime inn et par på begynnelsen av babyalbumet når den tid kommer. Bare et tips, er så lett å glemme å ta nå tidlig så man ser hvordan den var "før".
Enitsirk79 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Bra du skriver! Jeg har kun ett dårlig bilde av magen fra forrige sv.skap og det er litt trist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå