Gå til innhold

Tips -magebilder!


camilla gutt 06+gutt10 FØDT:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte bare å dele et lite tips med dere. Forrige svangerskap tok vi så få bilder av magen, og anret på det i ettertid da jeg så flere her inne med flotte voksende magebilder i albumene sine. Så, i dag tok jeg første bilde (uke 4). Tenkte å ta fra siden i ca samme klær hver 4 uke kanskje så synes det så godt hvordan den vokser. Har ikke tenkt å legge de ut her, bare ha dem i eget album på pc'en. Kan jo lime inn et par på begynnelsen av babyalbumet når den tid kommer.

Bare et tips, er så lett å glemme å ta nå tidlig så man ser hvordan den var "før".

 

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du skriver! Jeg har kun ett dårlig bilde av magen fra forrige sv.skap og det er litt trist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...