Gå til innhold

Strekkmerka på uventa plassa......


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jente =)

 

Æ forventa selvfølgelig strekkmerka ettersom æ e ganske lita i vekst, men e d andre her som har fått strekkmerka mellom puppan?? Har gått opp to bhstr., men har samme cup. Ser jo ikke helt bra ut...

 

Og på hoftene....ingen på magen, sjøl om den e begynt å bli ganske stor(e 22+3) Men der har æ fått nån sprengte blodkar, og dem går jo heller ikke bort...

Flere? Nån råd mot sprengte blodkar?? Finns d??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk på baken og hoftene! Det er så jææævlig! Det plager meg noe helt forferdelig og selv om det er over tre år siden jeg fikk dem er det INGEN som vet om dem, ikke engang kjæresten min! Gjør ALT jeg kan for å skjule dem. Venter bare på at det skal komme et super apparat som magisk svir bort merkene eller noe sånt! Nå når jeg er gravid igjen har jeg en god motivasjon for å passe på vekta mi! Hva er vel 9 måneder med sunn og mager kost mot et helt liv medd strekkmerker? Vet det er noen som synes strekkmerker er vakkert eller noe sånt, skulle ånske jeg var en av dem =) Jaja. bagateller egentlig

Skrevet

E d andre her som vet nåkka og har nån svar ?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...