Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Jeg er gravid. I dag, i går og en dag i uken som gikk, oppdaget jeg en liten gul slim prikk på papiret. Kan det være utflod? Jeg har hatt litt mer utflod de siste dagene.
Kjøttpølsa Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Svarte, det var da så ille mas til disse slimaktige innleggene i dag da. Faen det er fitta, så klart det skal ut ting der.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Spar deg, de dritt kjerring. Har du ingen seriøse svar, trenger du ikke å svar. Noen tar dette alvorligt.
Kjøttpølsa Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Så mitt svar er ikke seriøst fordi jeg omtalte underlivet ditt som "fitta", så klart det skal komme "ting" ut ser så lenge du ikke begynner å legge egg så har du i grunn ikke noe å være engstelig over. Funderer litt på om enkelte her inne analyserer slimet i fitta like mye som gravidtest og om det er en eller to streker der. Er du seriøst bekymret så er vel ikke dib et sted du bør hendvende deg egentlig.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Vi spør her inne fordi vi kan møte noen som har opplevd det samme og kan gi et svar. Vi er ikke interessert i slike svar du gir. Det er ikke første ganger jeg leser dine tåpelige svar.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Jeg hadde noe brunt i trusa i dag.. Kan det være bremsespor?
Kjøttpølsa Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 Tåpelig er vel kanskje de som graver i trusa etter gule prikker.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 Det var ikke i trusa, men på papiret. Og jeg vet andre har opplevd det samme som meg. Hvorfor er du her i det hele tatt? Du er mann og kan ikke ha barn i magen. Stapp hode ditt i et kjøttkvern, det er der det hører hjemme.
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #9 Skrevet 23. mai 2009 Her var det action gitt. Hvis du ikke klarer å kontrollere det som kommer ut fra musa så burde du vurdere din fremtidige morskarriere.
Kjøttpølsa Skrevet 23. mai 2009 #10 Skrevet 23. mai 2009 Nå var jeg streng tatt at anonymsiden skulle bli sammensveiset med gravidsiden, for slike hormonbomber er rett og slett ustabile. På dib så går det faktisk ann å være far til barn, men du vet kansje ikke hvordan det er å ha en mann? Eller at en mann kan bli far, mulig dine foreldre gjorde en stor feil ved å utelate seksualitet tema.
Kjøttpølsa Skrevet 23. mai 2009 #11 Skrevet 23. mai 2009 Rettelse: Nå var jeg streng tatt IMOT at anonym siden skulle bli sammensveiset med gravid siden....hmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå