Gå til innhold

vanskelig å spise sunt...?


3 er nok!

Anbefalte innlegg

er det non her som også synes det er vanskelig å holde seg til et sunt kosthold under svangerskapet? jeg har alltid tenkt at det er en selvfølge å spise sunt og "riktig" når man er gravid, men det er det visst ikke likevel...

 

klarer knapt å få i meg noen ting, matlysten har forsvunnet totalt og jeg er heldig om jeg klarer å få i meg noen brødskiver med nugatti og en skål med corn flakes i løpet av dagen. middag får jeg ikke ned i det hele tatt og kaster nesten opp bare jeg ser en mat reklame på TV. grønnsaker og salat kan jeg bare glemme. forstår det ikke, har alltid elsket gulrøtter, broccoli osv, men jeg får det bare ikke ned. er det virkelig veldig viktig med hva jeg spiser? bør jeg ta noe vitamintilskudd (tar folat da)? er det noen som har egne erfaringer? eller noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Det kan gå litt i bølgedaler som ellers med matlysten . I alle fall gjorde det det for meg sist gang.

Jeg spiste mye frukt , da det var det eneste jeg hadde lyst på. Men tro meg du blir nok sulten igjen :)

Jeg føler meg som en pille narkoman , men min JM sa sist at dette var viktig for at jeg fikk i meg alt. Tok kalk fordi jeg ikke drikker melk , vanlig multivitaminer , omega 3 og folat .

Har jo et barn fra før , som ble fullsendig normal..så tror du kan slappe av...matlysten kommer nok. Og når det gjelder at du har avsmak på visse ting er dette også veldig normalt .

Jeg klarer ikke brød :)

 

Lykke til , det går nok så bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...