Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Alle som har vært i Amsterdam har kjøpt sex, hvis de sier nei - så juger de. Faren din har kjøpt sex, bestefaren, broren og onkelen din. Og har de ikke gjort det, har de lyst. Den andre myten er at horer er fæle. Neida, de er ikke det, de er helt normale, slanke, gjennomsnittlige, pene jenter og det finnes nok ikke en mann som ikke føler tiltrekningen til å bli betjent seksuelt av en prostituert (med eller uten forutgående alkoholinntak). Vi får bare innse det og hadde sikkert gjort det samme selv om tilbudet var der.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Jeg antar nå at du er en av de med verdens eldste yrke og er vedlig skuffa over at pappaen din ikke kjente deg igjen da han prøvde å plukke deg opp fra gata.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Ha ha ha! Lurer virkelig på hva slags stakkarslig liv du må ha hatt som tror dette... Mange gjør det naturligvis, men ca 70% av menn gjør det ikke (jfr forskning på feltet).
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Det er typisk kvinnfolk å tro at man kjenner mannens tanker ut og inn. Ikke vet jeg hva din mann driver med, eller har behov for å drive med, for den saks skyld, men jeg kan forsikre deg om at mange turer til Amsterdam, ikke har fått meg til å kjøpe sex. Jeg tenner enkelt og greit ikke på tanken om å betale noen for å finne meg attraktiv nok til å ha sex med meg. Det er faktisk skikkelig turn-off for meg. Har din mann vært ute med snabben i det siste, eller er det PMS som plager deg? -Mann som ikke tenner på prostituerte-
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Hva var egentlig poenget med innlegget? At alle menn kjøper sex eller fantaserer om det er tull...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå