Svale <3 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Har termin om 3 dager, og i går begynte jeg å få MYE kynnere... Ofte.. I natt våknet jeg flere ganger av kynnere.. Men er ikke sånne kynnere jeg har hatt før. Får ordentlig vondt i korsryggen når de holder på. Har ikke tatt tida sånn ordentlig, kommer litt uregelmessig, men ca 15-20 min i mellom.. Hva tror dere?' Jeg er førstegangs, så aner ikke hvordan ting kjennes ut. Kan hende det er modningsrier? Eller..
*emeline* Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Det høres ut som modningsrier når du får vondt bak i korsryggen. Det er typisk for meg hvertfall. Akkurat sånn har mine 3 fødsler satt igang, men i tillegg har jeg hatt litt blodtilblandet slim et par ganger jeg har vært på toalettet. Lykke til hvis dette fører til fødsel )
Svale <3 Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2009 Er forresten ca 8 min mellom hver gang.. Og begynner å gjøre vondt..
Sol Skippertaksdronning Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Oj, det høres jo ut som du er igang da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå