AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Først syntes jeg det var litt søtt med en litt oppbåst mage på kvelden som bare jeg og mannen min så, men nå er det en bump der hele tiden.. Jeg er jo bare 5 uker på vei.. Og etter hvert måltid blåser den seg enda mer opp, så dette kan faktisk bli problematisk å skjule.. Hjelp. Synes det er litt flaut at den synes så tidlig.. Men klarer ikke å suge den inn heller.. Er jo ganske tynn fra før så dette ser litt snodig ut... Er gravid med andremann, men er tredje svangerskapet da jeg mistet forrige.. Kan det ha noe å si? Blir dette "verre" eller går det litt "over" frem til dem "ordentlige" gravidemagen kommer...?
hormonia&alienimagen3 Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Trur ikke det har noe og si at du mistet...Hvis det var det du tenkte på...Er uke 6+3(7+3 ifølge Bm siden) og har samme problem,venter nr. 2 nå.Trur det er for at vi har vær gavide før rett og slett,for det er visstnok vsnlig at andregangs får fortere mage...
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Har lest at de som har født før får mage mye tidligere. Men hvor mye tidligere, vet jeg ikke. Jeg har vært gravid to ganger før, men begge endte i SA. Jeg føler selv jeg har fått mage. Nå har jeg litt mage fra før pga overvekt, men den er forandret. Jeg er 6+3
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2009 Da blir dette spennende fremover. Mamma kommer nok til å se det rimelig kjapt, tenker jeg. Ikke at det er noen krise. Alle visste det forrige gang da jeg mistet, og jeg syntes det var greit at de visste det egentlig. Så blir vel å fortelle det snart uansett..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå