♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Noen som har sett noe til Sauen i helgen? Eller føder hun??
Frukten og To små Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 så hun postet et innlegg i går , men det var tidlig.
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Hun har nettopp postet innlegg, så vi må nok holde på gratulasjonene enda litt lenger ;-)
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Næsj, ingen føding her... Men har noen murringer og andre vondter da, så jeg håper nymånen i natt skal sette noe igang, hehe. Her må man gripe fast i alle halmstrå man finner... 12 dager igjen da, så jeg kan jo gå i ukesvis, men det kjennes nå ut som om det ikke er så lenge igjen :-)
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 husker det som om det var i går jeg gikk å venta på å føde tok ikke mangen dagene etter jeg hadde født jeg savna å være gravid
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 Haha, kan ikke se for meg hvordan jeg skal savne dette... Men jeg gjorde det en stund etter forrige svangerskap da, savnet magen og sparkene og det jeg da så på som "sjarmerende plager". Ikke så sjarmerende nå lenger=P
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2009 Såg statusen din på facebook nå ja.... 5 dager bak jeg da og 17 dager igjen- og er så drit lei og sliten nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Gå orker jeg ikke for mye av for beina er stappt med vann.... Men spise sterk mat og ha sex skal jeg ikveld og- må prøve det som prøves kan....Også leiter jeg etter tegn på at det er igang. Litt småondt i ryggen idag har jeg hatt...
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 Ja, vi har jo termin omtrent samtidig=) Ja, jeg er blitt så bra i bekkenet at jeg måtte ta meg en tur i skogen... Deilig=) Kjenner det i ryggen nå da, men... Kanskje det setter noe i gang, hehe... Jeg skal spise jordbær i dag da, kan jo være jeg får en unge som reagerer på det så jeg må holde meg unna det i sommer. Skulle ønske jeg kunne ta meg et glass vin til også, men det får vente litt=)
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #9 Skrevet 23. mai 2009 nå endte jo jeg opp med en baby som fikk ganske fort kolikk,så det var gjerne ikke så rart jeg savna å være gravid ;)
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 23. mai 2009 #10 Skrevet 23. mai 2009 Hehe, jeg har fremdeles lyst til å putte snart-2-åringen inn i magen igjen når hun trasser=P
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 23. mai 2009 Tenkte å prøve meg på en tur imorgen, om ikke ant til lekeplassen så Jonas kan leke litt. Eller stappe han i en sandkasse med leker rundt siden han ikke går enda... Ikke plaget med bekkenet- men vannet i beina dreper meg snart. Håper likevel å være av de heldige som føder før, 9 dager før termin sist. Og mange sier jo at når en får to tette er sannsynligheten stor. Jonas er jo bare 15 måneder så... Neste helg passer perfekt for da sender vi han til fjells i 2 dager med farmor og farfar
Gjest Sauen er fødeklar! Skrevet 23. mai 2009 #12 Skrevet 23. mai 2009 Åh, håper det stemmer, jeg vil føde i daaaag! Hehe... Jeg har i ukesvis tenkt at denne helgen kommer hun, så håper intuisjonen min stemmer=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå