Ville Vera Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Usikker på hva jeg skal kjøpe til barnet mitt på 1 år. Har ikke bil... Så, hva er best/mest praktisk?
Den heldige eier av ett barn Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Hvordan bor du? Er der mulig å kjøre på sykkelsti? Om det bare er ulendt terreng ville jeg valgt sykkelsete. Er det asfaltert sykkelisti og ganske fine kjøreforhold ville jeg valgt sykkelvogn:)
Ville Vera Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 Bare asfalt her i nærheten Blir ikke noe sykling i skauen akkuratt. HI
Sistah*G07*J09* Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 siden du ikke har bil så ville jeg kjøpt en sykkelvogn, siden du har mye større bagasjeplass i en slik. Veldig praktisk når man skal handle e.l. Selv har vi en croozer dobbelvogn, og den er kjempe bra Veldig gode seter og god bagasjeplass bak, man kan også ha med det lille trillehjulet som følger med, så kan man enkelt gjøre den om til en tvillingtrille når man kommer til butikken e.l.
labine Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 var i samme situasjon som deg for to år siden...jeg valgte sykkelvogn for da får man med seg mer enn bare barn - og om man ikke skal ha med seg barn får man plass til en god del i hengeren. Nå skal det sies at det er rimelig flatt her vi bor da...og god tilgang på gang- og sykkelveier. Angrer iallefall ikke på valget - den var i daglig bruk i flere måneder helt til det ble for glatt og sykle og våren etterhadde jeg lappen og nyfødt baby så den har ikke blitt brukt så mye etter det, men kanskje mer i sommer igjen håper jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå