Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 I dag har jeg vært på Babyshop på Skårer for å kjøpe denne vognen, men det var ingen av de som jobbet der som spurte om jeg trengte hjelp. Dermed dro jeg uten å ha kjøpt noen vogn, og de fikk heller ikke noe salg. Men hvor skal jeg kjøpe den? Er det noen som har erfaring med noen butikker som yter god service og som selger Bugaboo? Jeg bestemte meg for å være litt selektiv med hvor jeg kjøper vogn denne gangen, for jeg er lei av å bli behandlet dårlig når jeg har tenkt til å legge igjen mange tusen kroner i butikken
millere Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Baby shop Ullevålsveien synes jeg er flinke. De har stort utvalg og har god ekspertise:)
Mamma til mia og knøtt i magen Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 Tusen takk for tips Godt å vite at jeg ikke trenger å avskrive Babyshop helt..
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Hei. Helt enig i at det er kjempegod service og utrolig flinke medarbeidere på Babyshop Ullevålsveien. MEN der koster vognen kr 800.- mere enn på Steen & Strøm og Fru Lyng i sentrum...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå