frøet76 Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Ble litt redd i går. Småen drev og gnagde på sin nye bok fra denne bokklubben for babyer. En av de bøkene er så tynn i pappen at den løser seg opp, og småen fikk biter i munnen. Hun syns boken var skikkelig god!! (Men det syns ikke jeg). Heldigvis har vi meldt oss ut. Kan ikke sende ut bøker som går i oppløsning når en baby tygger på den- mener nå jeg. Den boken der var ikke trygg for henne i det hele tatt. Sannsynligvis ligger det bittelitt av en side av boken i magen hennes nå. Jeg tror jeg kommer til å klage faktisk. Syns pappen på bøkene er puslete, og lite egnet for små babyer.
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 likte heller ikke kvaliteten på goboken-bøkene...heller ikke de som er beregnet på de over 1 år. Må kunne leses av den aldersgruppen uten at boka blir ødelagt etter en gang. Har meldt ut.
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Samme gjorde jenta mi, så kasta boka.. Er jo sikkert ikke farlig, men likte det ikke.
~sjiraff~ Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Det samme skjedde oss for 4 år siden. SNuppa på da 8-9 mnd fikk din alderstilpassede bok, tygde på den og satta papp i halsen. Jeg klagde også den gangen, og fikk en beklagende mail tilbake. Meldte oss ut.
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Jeg må gjemme alt som heter bøker, avis og annet papir jeg. Har et lite papirspisende vidunder :-) Samme hvilken kvalitet det er på dem. Alt går ned :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå