Gå til innhold

GOBOKEN har fått en ny betydning(!)....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt redd i går. Småen drev og gnagde på sin nye bok fra denne bokklubben for babyer. En av de bøkene er så tynn i pappen at den løser seg opp, og småen fikk biter i munnen. Hun syns boken var skikkelig god!! (Men det syns ikke jeg). Heldigvis har vi meldt oss ut. Kan ikke sende ut bøker som går i oppløsning når en baby tygger på den- mener nå jeg. Den boken der var ikke trygg for henne i det hele tatt. Sannsynligvis ligger det bittelitt av en side av boken i magen hennes nå. Jeg tror jeg kommer til å klage faktisk. Syns pappen på bøkene er puslete, og lite egnet for små babyer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

likte heller ikke kvaliteten på goboken-bøkene...heller ikke de som er beregnet på de over 1 år. Må kunne leses av den aldersgruppen uten at boka blir ødelagt etter en gang. Har meldt ut.

Skrevet

Samme gjorde jenta mi, så kasta boka.. Er jo sikkert ikke farlig, men likte det ikke.

Skrevet

Det samme skjedde oss for 4 år siden. SNuppa på da 8-9 mnd fikk din alderstilpassede bok, tygde på den og satta papp i halsen. Jeg klagde også den gangen, og fikk en beklagende mail tilbake. Meldte oss ut.

Skrevet

Jeg må gjemme alt som heter bøker, avis og annet papir jeg. Har et lite papirspisende vidunder :-) Samme hvilken kvalitet det er på dem. Alt går ned :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...