Tutekoppen Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og har fått en kraftig forkjølelse / influensa. Hodet og nakken verker noe helt forferdelig. Hvordan er det med ibux og paracet? På pakken står det "brukes i samråd med lege". Noen som vet? Jeg har så lyst å ta et par tabletter, men ikke for enhver pris..
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Jeg mener at paracet kan en ta når en er gravid men ikke ibux. Ring legevakta og spør.
klar for 3? Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Du kan ta paracet. Ibux bør en la være å ta de tre siste månedene før termin.
Catias Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Mener ganske sikkert at du ikke skal ta Ibux i det hele tatt under svangerskapet jeg....sjekk den siden her....er står det om det: http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article443672.ece
Gjest Skrevet 24. mai 2009 #6 Skrevet 24. mai 2009 Paracet er ok, ikke Ibux. INGENTING med acetylsalisylsyre, sånn som globoid og dispril...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå