Gå til innhold

"Bestem deg snart da!!!"

ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er én ting jeg hater: at jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg vil spise. Jeg har i ene øyeblikk kjempelyst på salat, finner meg salat - blir kvalm. Så har jeg lyst på grøt - det samme skjer.

Flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe :) må le...ja jeg har d sånn å dattera mi på 11 holder på å bli tullete av meg..kan du være så snill å bestemme deg mamma for eller`s så klikker jeg...har lyst på mat hele tiden jeg nå!! kommer vel til å trille ut dørene tenker jeg etter hvert..off..nei får ikke håpe d skjer da...går d bra eller`s da?

Skrevet

Haha, så søtt lykkelig+spire :) Det er ganske irriterende å ha så lyst på noe og når en endelig får det så blir man kvalm :P

Ellers er alt fint ;) Med deg da? klem

Skrevet

ja d er ganske irriterende kan du si..d blir liksom,skal skal ikke..også må jeg jo bare prøve,også kommer jeg på noe annet godt å da må jeg lage d også..skulle tro jeg kunne drite penger lizzom..hehe...jo,formen er opp å ner..vært litt mye kvalmen i d siste å er sinnsykt mye trøtt å vil sove..spesielt etter kl 15 om dagene :) men,d kommer seg nok etter hvert d også vil jeg tro..4 dager til ul,gleder meg til d!!! klemz

Skrevet

åååh, ja det blir kjempekoselig :) du må oppdatere meg :D

Er kjempetrøtt selv... kunne sovet hele døgnet ;)

Skrevet

jepp,skal oppdatere deg vett du..skal være der drit tidlig jo,08.20...d blir hardt å rekke..hehe..men,gubban skal jeg klare d..er jo kanon viktig!! har du begynnt å få mage eller? ser ut som om jeg nærmer meg 4 mnd jeg,hahahaha...måtte kjøpe meg 2 mammabokser å gjett om d var noen som mobba meg her i hjemmer da gitt :)

Skrevet

Hoi, ja det var tidlig, men tipper du rekker det fint :) Jeg sov ikke hele natta før jeg skulle på UL, så jeg hadde vært klar klokka 06 :P

Jeg har ikke fått særlig til mage... bittelitt kanskje :)

Tafoto-0516.jpg?t=1243112575

En liten kul nederst :P

Så kos å kjøpe mammabukser alt da :D Haha.

Skrevet

da slokkna jeg fra alt i går gitt,hehe...jeg kommer nok heller ikke til å sove så mye natt til onsdag tenker jeg,blir bare en fordel sånn sett....dår en travel uke denne uken...skal flytte så d blir texas....hater å flytte,pakke å alt d så følger med :) hehe...men men,så blir d så kjekt å få d koselig på den nye plassen...er ikke mer enn 10 min unna me bil da!! iiiiiiiiiiiiha..d var litt rart å kjøpe mammabokser igjen da,måtte seff treffe noen kjennte å di skjønnte vel hva d gikk i men,di sa ikke noe direkte til meg da men,di koser seg nok me emne...ja ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...