ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Det er én ting jeg hater: at jeg ikke klarer å bestemme meg for hva jeg vil spise. Jeg har i ene øyeblikk kjempelyst på salat, finner meg salat - blir kvalm. Så har jeg lyst på grøt - det samme skjer. Flere som har det sånn?
gravid me nr 8 :-) Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 hehe må le...ja jeg har d sånn å dattera mi på 11 holder på å bli tullete av meg..kan du være så snill å bestemme deg mamma for eller`s så klikker jeg...har lyst på mat hele tiden jeg nå!! kommer vel til å trille ut dørene tenker jeg etter hvert..off..nei får ikke håpe d skjer da...går d bra eller`s da?
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 Haha, så søtt lykkelig+spire Det er ganske irriterende å ha så lyst på noe og når en endelig får det så blir man kvalm Ellers er alt fint Med deg da? klem
gravid me nr 8 :-) Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 ja d er ganske irriterende kan du si..d blir liksom,skal skal ikke..også må jeg jo bare prøve,også kommer jeg på noe annet godt å da må jeg lage d også..skulle tro jeg kunne drite penger lizzom..hehe...jo,formen er opp å ner..vært litt mye kvalmen i d siste å er sinnsykt mye trøtt å vil sove..spesielt etter kl 15 om dagene men,d kommer seg nok etter hvert d også vil jeg tro..4 dager til ul,gleder meg til d!!! klemz
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2009 åååh, ja det blir kjempekoselig du må oppdatere meg Er kjempetrøtt selv... kunne sovet hele døgnet
gravid me nr 8 :-) Skrevet 23. mai 2009 #6 Skrevet 23. mai 2009 jepp,skal oppdatere deg vett du..skal være der drit tidlig jo,08.20...d blir hardt å rekke..hehe..men,gubban skal jeg klare d..er jo kanon viktig!! har du begynnt å få mage eller? ser ut som om jeg nærmer meg 4 mnd jeg,hahahaha...måtte kjøpe meg 2 mammabokser å gjett om d var noen som mobba meg her i hjemmer da gitt
ღbabymais: lilleguttღ &spirenღ Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. mai 2009 Hoi, ja det var tidlig, men tipper du rekker det fint Jeg sov ikke hele natta før jeg skulle på UL, så jeg hadde vært klar klokka 06 Jeg har ikke fått særlig til mage... bittelitt kanskje En liten kul nederst Så kos å kjøpe mammabukser alt da Haha.
gravid me nr 8 :-) Skrevet 24. mai 2009 #8 Skrevet 24. mai 2009 da slokkna jeg fra alt i går gitt,hehe...jeg kommer nok heller ikke til å sove så mye natt til onsdag tenker jeg,blir bare en fordel sånn sett....dår en travel uke denne uken...skal flytte så d blir texas....hater å flytte,pakke å alt d så følger med hehe...men men,så blir d så kjekt å få d koselig på den nye plassen...er ikke mer enn 10 min unna me bil da!! iiiiiiiiiiiiha..d var litt rart å kjøpe mammabokser igjen da,måtte seff treffe noen kjennte å di skjønnte vel hva d gikk i men,di sa ikke noe direkte til meg da men,di koser seg nok me emne...ja ja!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå