Gå til innhold

Trenger råd! Er dette skrudd logikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 9 dager over men har tatt 3 tester som alle er negative, senest i dag m morgenurin. Vi er bedt i en bursdag idag som halve bygda skal i (bor på en veldig liten plass) og hvis jeg kommer der og ikke drikker er det ensbetydende med at jeg er gravid, kan ikke skylde på jobben da mange av de jeg jobber med også skal og de vet at jeg har frihelg.

Spørsmålet mitt er da om det er helt teit å gå på den festen og drikke (selvfølgelig ta det rolig) da jeg ikke egentlig tror jeg er gravid? har ingen tegn utenom at mensen ikke er komt og burde jo vise på en test nå hvis noe er på gang? Ah jeg vet virkelig ikke, er så teit å få de ryktene spredd uansett om jeg er gravid eller ikke. Litt sårt å få spørsmål hvis mensen plutselig kommer alikevell og litt dumt hvis hele bygda vet det helt fra starten av, har litt lyst å holde det for oss selv en liten stund til familien har fått visst det når det endelig skjer..

Uff ble rotete dette men men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare drikk og kos deg du. Regner med det ikke kommer til å bli flatfyll for din del likevel?? Hehe :)

Skulle det vise seg at du var gravid likevel, så tror jeg neppe det kommer til å gjøre noen skade. Tenk bare på hvor mange som ikke vet at de er gravide og er ute og fester. Går jo bra der også

Skrevet

Tusen takk for svar! Ah er så godt å få bekreftelse på at jeg ikke er helt skrudd :-P Men da får vi på med finstasen å ut i sola, må innrømme at det skal bli litt koselig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...