Duggfrøken Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 Hei, Jeg er førstegangs og driver jo å shopper som bare det. Men så kom jeg til spørsmålet ang. bleiebøtte. Er dette noe dere som har barn fra før synes er nødvendig? Var en tur på Barnas Hus, da var det to alt. Angelic som er den man får gratis og en annen som jeg ikke husker navnet på. Den som er gratis kommer bleiene i en lang tynn pose og man må tvinne mellom bleiene manuelt om man vil det. Den andre hadde en plast sak i toppen som man sveivet fot å lage snurr rundt hver bleie. Er det stor forskjell på disse to lukt messig skal man tro? Har dere brukt bleie bøtte? Blir det lukt uansett? Hvordan er det når den står på badegulv med varmekabler? Erfaring søkes
Sistah*G07*J09* Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 vi har den du må sveive manuelt, fordi jeg ikke visste om den bleiebøtta som var gratis før det var for sent. Brukte endel sånne poser som fulgte med, men dette ble ganske dyrt i lengden. 100kr pr ny dispenser. Og det var forferdelig tungvindt å snurre hele tiden. Så nå bruker vi bare den som en vanlig søppelbøtte, med vanlige handleposer. det lukter seff litt når det står en stund, men vi har ikke varmekabler i gulvet på badet, så det går helt greit. Jeg tror jeg hadde gått for den som er gratis, den trenger du heller ikke å snurre på, bare å dytte bleiene nedi bøtta Tror du må bestille den gratise på reflex.no eller no
erteposen + 4 Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 På lista på klikk.no står bleiebøtte på lista over ting en ikke trenger. VI fikk en gratis, men den var ute før posene ble brukt opp. Vi er så ofte ute med søppel at det går like fint å pakke inn bæsjebleiene i en brødpose. Før fast føde lukter det ingenting. Synes selv de stinker, spesielt om det står på varmekabler. En venner seg nok til lukta siden de som har sier den ikke lukter.
Gjest Skrevet 23. mai 2009 #4 Skrevet 23. mai 2009 Hvis du har varmekabler på badet ville jeg ikke brukt penger på det, vi går ut med søpla hver dag likevel og jeg synes det er uhygenisk å ha bleiene stående lenger på badet så her bruker vi vanlig plastbøtte fra Ikea(den som henges på stellebordet så den ikke står rett på gulvet).
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 23. mai 2009 #5 Skrevet 23. mai 2009 Jeg kjøpte mye ubrukelig til førstemann og bleiebøtta var en av tingene som etterhvert ble plassert i boden. Vi har varmekabler på badet og derfor satte jeg den oppå en krakk. Men allikevel så lukter det dritt og jeg måtte tømme den hver dag allikevel. Så da kunne jeg like godt bruke ei vanlig søppelbøtte. Når jenta vår ble større så hadde vi ei bøtte ute på verandaen til bæsjebleier og ei vanlig ei på badet.
Duggfrøken Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2009 Tusen takk for svar. Da er det som jeg tror ganske unødvendig. Vi er også ute med søppel ofte alikevel og med ekstra bleier å fylle på toppen blir det nok oftere. Ser ikke for meg at det ikke lukter spesiellt med varmekabler. Æsj! Blir nok ikke noe investering nei, mulig vi tar imot den som er gratis og bruker den som normal bøtte hehe.. Vi får se. Takk for svar!
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 23. mai 2009 #7 Skrevet 23. mai 2009 vi har fra sangenic. og har varmekabler... den med lilla lokk som man snurrer rundt med lukter når man har varmekablene på.. uten varmekabler fungerer den kjempe bra.... nå har vi den helt nyeste også. mamma fikk den nå i butikken og vi prøver den ut... og den lukter ikke i det hele tatt med varmekabler under. så den elsker jeg.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 23. mai 2009 #8 Skrevet 23. mai 2009 Synes ikke Angelcare lukter engang her oppå varmekabler og med bleiene i brødposer uten refillene. De kostet jo så mye så ble kutta fort ut. Står også på varmekabler, og blir tømt hver 2 dag likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå