Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 jeg har nå gått år ut og år inn å lurt på om det er dette jeg vil gjøre med livet mitt.. noen dager tenker jeg så bra jeg har det,andre dager tenker jeg hva er d jeg har gjort.. angrer ikke på vi fikk unge sammen for han er virkelig meninga med livet mitt!! men jeg tenker veeelig mye,er d sånn jeg vil ha d resten av livet.. med det mener jeg med,mannen,jobber plassen vi bor på osv.. mye krangling,trives ikke på jobb eller boplassen.. jeg flytta"hjemmefra" som 17 åring fra "alt mitt" kjenner jeg angrer nå..savner de gamle vennene mine.. vet jeg trenger sikkert hjelp.... syter fælt nå.men va godt å endelig få d ut.. får sikkert mye pepper nå..men noen som har en formening om dette?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Hva med å forandre litt og litt. Lag en liste over ting du vil ha forandret og vær kritisk. Ikke sikkert alt er grønnere på andre siden. Hva har DU gjort for å trives i jobb og der dere bor. Mange bare ønsker seg noe annet uten tanker om det kan være bedre, slik som du da du flyttet fra hjemstedet ditt. Forandre litt og litt. Sett deg mål. Ikke forvent så mye av andre men stå for forandringene selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå