Lady-alice Skrevet 23. mai 2009 #1 Skrevet 23. mai 2009 På mandag den 19 mai var vi i porsgrunn igjen og satte inn 2 kjempe fine opptinte gullegg. Jeg glemte å spørre om hvor mange-delt de var..men dr.sa at de hadde klart opptingning super bra og at det var to kjempe fine krabater=)hehe... Går fortsatt på progynova 2tab morgen 1tab kveld.+at jeg tar crinone8% morgen og kveld. Her er noen symptomer fra rugedag 1 til rugedag 5(i dag) Sliten noe humørsvingninger(gråter,sint og irritert fort) noe stikninger nede i magen ..men lite igrunn. det har vært blod i crinonen som kommer ut igjen siden innsetting..ikke så mye,men det er da rosa/brun crinone rester og ikke hvit(beklager detaljer altså)Er det litt rart at det er blod der?? og hvis jeg ikke bruker truseinlegg så blir trusa mi helt gjennomvåt av blank væske i løpet av dagen(beklager detaljer igjen)er det normalt oxo?? Når jeg på tisse så MÅ jeg VIRKELIG tisse..hehe.. sulten hele tiden... litt mensmurringer.. og litt bare litt vondt/øm i puppene mine. synes jeg føler ganske fin i form om dagen. Forige gang jeg var ruger(januar 09 misslykket IVF)så hadde jeg all slags symptomer og den gangen satt jeg så og si i ro i hele 14 dager.denne gangen har jeg vasket og stresset en del og ikke tenkt så masse ...men kanskje dumt det oxo??? Men håper virkelig at denne gangen så klarer vi det..at begge to klamrer seg fast der inne.... Ønsker alle dere andre masse masse lykke til----ønsk meg det oxo da..for det trenger jeg =)heheheh--- klem=)=)
frk bulle Skrevet 23. mai 2009 #2 Skrevet 23. mai 2009 Heisan Lady-alice, takk for sist! Så bra at du er i gang med ruginga igjen, får virkelig håpe den sitter denne gangen! Du var så kjekk og støttende da jeg hadde forrige forsøk som gikk i dass i februar, så jeg unner deg virkelig positiv test når den tid kommer!! Selv er jeg på sprøyter og spray, ultralyd neste fredag-spennende/scaaary..! Håper at jeg får masse goe egg.. Lykke til i rugeprosessen snuppa! "snakkes"..
Lady-alice Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2009 hei på deg frk bulle=)jo takk for sist. og jeg må jo bare si takk det samme=)vi var mange jenter her inne som støttet hverandre i den perioden=) ja nå krysser jeg alle fingre og tær..hehe...og håper virkelig på det beste(en positive test)det hadde vært deilig-ønsker meg litt lykkerus=) så spennende da at du er i gang igjen---blir nok mange fine gullegg skal du se...*krysse fingrer og tær for deg oxo* det går så bra så ! Neste fredag ja--åååå da er jeg på rugedag 11...da er det bare helga å komme seg igjennom så tester jeg---oioioi---spennende jaja..men det er lenge til enda...må bare smøre oss med tolmodighet. snakkes=)=) Lykke til videre du oxo=) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå